Inlägg från: FoxyAndDelightful |Visa alla inlägg
  • FoxyAndDelightful

Sugardaddy

Kan bara instämma. Jag är själv också sugarbabe och det är underbart. Visst finns det en del fördomar och det kan man väl någonstans också förstå. Men det är just fördomar, kan verkligen inte säga att jag ångrat mig en sekund.

Anonym (Amanda) skrev 2015-03-02 13:44:47 följande:
    Det låter intressant... Min ekonomi är också körd i botten. Hur mycket pengar får du varje månad och träffar du samme man eller flera stycken?
    Hela iden är att man bara träffar en man. I mitt tycke är det väldigt mycket bättre, för båda parter.

Anonym (Yolanda) skrev 2015-03-22 09:47:57 följande:
    Kan du inte berätta lite mer om hur det brukar gå till. Jag tänder mer på tanken än på pengarna. Men hur mycket får du?
    Vill inte skriva hela vårt upplägg här i tråden, men skicka ett pm så kan jag kanske svara :)
  • FoxyAndDelightful
    Pappman skrev 2015-03-23 05:36:37 följande:

Vad är skillnaden på sugar babe och prostituerad?

Är det att man bara träffar en under längre tid?

Har männen som träffar dem svårt att träffa någon vettig kvinna?

Ja det har dem nog oftast. Min bild är att det är annat de vill åt, avsaknad av förpliktelser kan vara en sak.

Det sker inga rena transaktioner, det är en sak. En annan är som du säger att man bara träffar en person. Det är mer av en friends with benefits relation med många olika typer av "benefits". Hur det ser ut exakt är nog olika. Det behöver inte vara pengar inblandat utan något som har ett värde för.

Jag tycker personligen att det är en tydlig skillnad mot prostitution men jag har också respekt för dem som inte vill/kan skilja sakerna åt.
Svar på tråden Sugardaddy