• yolo2015

Sugardaddy

Hej, 

Jag är en tjej på 22 år och är studerande på universitet (första året) jag har precis joinat sidan sugardaters och jag gillar det! Känns som det är fördomsfullt att i Sverige idag vara villig att vara en SugarBabe som det så fint kallas, men det är faktiskt kul tycker jag! 

Jag jobbade något år efter gymnasiet och innan dess hjälpte min pappa mig lite med ekonomin. Så när jag började på universitetet så var jag så chockad över hur mycket pengar man inte har även om jag har lån! Nu har jag inte behövt att ens ta lån för mina studier! Och detta är bara för att bli uppvaktad och bli bortskämd med resor och skor av män som råkar vara några år äldre än mig. 

Så jag skulle rekomendera andra människor att börja med att vara SugarBabe som går på universitetet. Finns det någon annan här som har gjort det?  

• Svar på tråden Sugardaddy
  • yolo2015

Jag är inte någon snubbe med sexfantasier och inte någon reklampelare. Har vart på en spontanresa med min sugardaddy och sen blev det lite plugg och hade inte sett att jag fick svar här... :P

Jag hade faktiskt inte prövat på att vara Sugarbabe innan jag hade sett den här sajten, jag skrev egentligen upp mig på den för skojs skull och sen började jag få chattar från killar och många snygga. Så vi prata ett tag över internet och nu träffar jag två olika män som kallar sig för mina sugardaddys.
    En bjuder mig med på resor - framförallt på större tillställningar för hans företag i USA. Han behöver en tjej på armen och jag känner mig så speciell när han visar upp mig och han är så stolt!
    Den andra sugardaddyn brukar ge mig pengar så jag inte behöver ha studielån längre nu - han ger mig typ mellan 20-25 i månaden - när han ger mig mindre pengar så brukar han ha köpt skor och kläder till mig som typ D&G. Prada, varsace och många andra hihih.  

Asså jag skulle inte säga att jag är en prostituerad - även om jag vet att andra tror det när man snackar om sugarbabes för att även om jag gillar att få märkesgrejer så kräver jag ingenting - mina män dom vet att jag har det dåligt med pengar och dom gillar mig så dom ger mig grejer och resor för att dom tycker om mig. Dom har inte alltid tid att ses och jag har inte alltid tid att ses - jag dyker ju liksom inte upp som deras flickvän och lägger benen i vädret när dom knäpper med fingarna! Dom har pengar och har inga problem att lägga det på mig och jag gillar män som skämmer bort mig.... så win win eller hur? 

• yolo2015

aj fan, de kan ju gå så också :( jag måste säga själv att jag tycker själv att de känns som typ vanlig dejting även om killarna är lite äldre än mig - de brukar de vara iaf liksom men med perks att jag får märkesgrejer och får pengar som jag aldrig skulle ha haft om jag dejtade någon i in egna ålder. 
    Jag har inte tid för "heltid" förhållande ändå med mina studier så jag tycker detta är väldigt bra sätt att både inimitet och pengar på samma gång :P

• yolo2015

Jag är medlem på en dejtingsida för att hitta sugardaddys som heter sugardaters.se det är gratis för tjejer så man skriver typ bara upp sig och sen kontakta/blir kontaktad av lite äldre män :) 

Jag digger din spirit Yolanda med äldre män :D jag tycker personligen att det är skönt med äldre män för det har varit "around the block" och vet saker som man själv aldrig skulle kunna drömma om hihih. 

Själv känner jag att jag liksom inte är beroende av mina sugardaddys som i ett beroende förhållande utan vi har väldigt casual förhållanden när vi ses när vi vill ses - jag har liksom ingen bjällra runt halsen och kommer när dom ropar utan jag har mitt liv också - speciellt runt tentaperoder men jag försöker ju träffa dom när jag har tid för jag tycker ju om att umgås med dom :D 

Det var en bra förklaring av skillnaden mellan prostitution och sugarbabe av sugardaddyn tidigare, - kunde inte ha sagt det så mycket bättre själv. Som för mig är det som vilken casual förhållande som helst och från början är båda väldigt klara på att det är de som är reglerna. Vi har kul, hittar på saker men det kommer inte sluta med giftemål och visa upp för föräldrarna. Skillnaden är att jag kan få "rättigheten" att få lite extra gåvor och äventyr med en sugardaddy som jag inte kan få med en kille i min egna ålder. 

Svar på tråden Sugardaddy