• yolo2015

Sugardaddy

Hej, 

Jag är en tjej på 22 år och är studerande på universitet (första året) jag har precis joinat sidan sugardaters och jag gillar det! Känns som det är fördomsfullt att i Sverige idag vara villig att vara en SugarBabe som det så fint kallas, men det är faktiskt kul tycker jag! 

Jag jobbade något år efter gymnasiet och innan dess hjälpte min pappa mig lite med ekonomin. Så när jag började på universitetet så var jag så chockad över hur mycket pengar man inte har även om jag har lån! Nu har jag inte behövt att ens ta lån för mina studier! Och detta är bara för att bli uppvaktad och bli bortskämd med resor och skor av män som råkar vara några år äldre än mig. 

Så jag skulle rekomendera andra människor att börja med att vara SugarBabe som går på universitetet. Finns det någon annan här som har gjort det?  

• Svar på tråden Sugardaddy
  • Anonym (Ångrar)

Jag har också gjort det, i en period jag mådde sjukt dåligt.. Såg inga problem med att leva lyxliv och shoppa massor i USA, man lever ju som i en dröm. Men när jag vaknade upp insåg jag att jag inte längre ville sälja mon kropp och bli utnyttjad. Ja ångrar det jättemycket och försöker att trycka undan minnena.

Det är inget jag skulle rekommendera, satsa på ett riktigt jobb och känn dig stolt att du åstadkommit något!

• yolo2015

aj fan, de kan ju gå så också :( jag måste säga själv att jag tycker själv att de känns som typ vanlig dejting även om killarna är lite äldre än mig - de brukar de vara iaf liksom men med perks att jag får märkesgrejer och får pengar som jag aldrig skulle ha haft om jag dejtade någon i in egna ålder. 
    Jag har inte tid för "heltid" förhållande ändå med mina studier så jag tycker detta är väldigt bra sätt att både inimitet och pengar på samma gång :P

• Anonym (sugardaddy)
    Pappman skrev 2015-03-23 05:36:37 följande:

Vad är skillnaden på sugar babe och prostituerad

Viss är det fråga om prostitution, det vill säga om man med prostitution menar sex som bygger på att den ena partnern får pengar eller gåvor. Men vissa äktenskap är egentligen en form av prostitution.

Det som skiljer en sugarbaby/sugardaddy-relation från mer "renodlad" prostitution är att sexet endast är liiten del av relationen, i alla fall tidsmässigt. Det är inget snabbisknull - töm och glöm - på en bordell. Som TS skriver är det i mångt och mycket rätt llikt vanlig dejting. Och till skillnad från vad som är regel på bordellen så har jag inte använt kondom när jag haft sex med mina sugarbabys

Men även vid en dinnerdate eller en helnatt med en lyxeskort så är sexet bara en liten del tidsmässigt av träffen - man har trevligt tillsammans på andra sätt också. Lyxeskorterna har också nästan alltid fått äkta orgasmer så skillnaden mellan att träffa en lyxeskort och hålla sig med en sugarbaby är hårfin. Det är väl mer att man träffas under längre tid och mer regelbundet. Vidare så känner man ju till varandras rätta identiteter och vet mer om varandras liv i övrigt.

Jag är rätt säker på att de sugardaddys som TS träffar också har erfarenhet av att träffa mer "reguljära" prostituerade

Min åsikt är att det är smart av TS att utnyttja sitt "sexuella kapital" för att få ett bra liv som student!
  • Anonym (Yolanda)

Var hittar man en lämplig sugardaddy då? Hur ska jag gå till väga? Jag tänder på spänningen men bangar inte att få erfaren kuk heller. Mitt ex är yngre än mig och jag har alltid fantiserat om äldre och en beroenderelation där någon äldre har makten över mig och får leka av sig på min kropp.

• yolo2015

Jag är medlem på en dejtingsida för att hitta sugardaddys som heter sugardaters.se det är gratis för tjejer så man skriver typ bara upp sig och sen kontakta/blir kontaktad av lite äldre män :) 

Jag digger din spirit Yolanda med äldre män :D jag tycker personligen att det är skönt med äldre män för det har varit "around the block" och vet saker som man själv aldrig skulle kunna drömma om hihih. 

Själv känner jag att jag liksom inte är beroende av mina sugardaddys som i ett beroende förhållande utan vi har väldigt casual förhållanden när vi ses när vi vill ses - jag har liksom ingen bjällra runt halsen och kommer när dom ropar utan jag har mitt liv också - speciellt runt tentaperoder men jag försöker ju träffa dom när jag har tid för jag tycker ju om att umgås med dom :D 

Det var en bra förklaring av skillnaden mellan prostitution och sugarbabe av sugardaddyn tidigare, - kunde inte ha sagt det så mycket bättre själv. Som för mig är det som vilken casual förhållande som helst och från början är båda väldigt klara på att det är de som är reglerna. Vi har kul, hittar på saker men det kommer inte sluta med giftemål och visa upp för föräldrarna. Skillnaden är att jag kan få "rättigheten" att få lite extra gåvor och äventyr med en sugardaddy som jag inte kan få med en kille i min egna ålder. 

• Nanny

Hej, även jag är en babe. Sjukt roligt för jag träffar väldigt intressanta personer jag inte skulle träffat annars!

• Sugarmannn

Varför så många kritiska mot sugar grejen. De är bättre tycker jag än att en del spenderar så mycket pengar på sprit på krogen som inte gör någon nytta, förutom krogen som får in pengar. Och kanske får ett knull. Nu får ju tjejen saker och pengar som hon behöver, alla tjejer kostar ju pengar, så är det ju. Jag har varit gift i 25 år och se skild och gav mig in i den här grejen får några år sedan. Bästa jag gjort...svingaling@live.se

• HäckHäxan
    Sugarmannn skrev 2015-09-02 21:06:57 följande:
    Varför så många kritiska mot sugar grejen. De är bättre tycker jag än att en del spenderar så mycket pengar på sprit på krogen som inte gör någon nytta, förutom krogen som får in pengar. Och kanske får ett knull. Nu får ju tjejen saker och pengar som hon behöver, alla tjejer kostar ju pengar, så är det ju. Jag har varit gift i 25 år och se skild och gav mig in i den här grejen får några år sedan. Bästa jag gjort...svingaling@live.se
    Låter vettigt i mina öron, så länge folk ger frivilligt så varför inte.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • ManiLund

Intressant med det altruistiska delandet av webadresser där andra unga lycksökerskor som har det lite knapert kan träffa äldre, generösa män...

Nu är jag ju inte administratör här, men phishing och torskar och sånt dyker upp i de cerebrala associationsbanorna.

Svar på tråden Sugardaddy