Inlägg från: Östgöte |Visa alla inlägg
  • Östgöte

Är det fler som upplever att relationen blev sämre efter barn?

Har fyra barn ihop med min fru och vi är fortfarande lika kära efter 20 år. Nyckeln heter sex, vi har alltid haft mycket sex ofta varje dag. Sex är viktigt det stärker intimiteten och relationen. Jag visar varje dag med ord och åtbörder hur mycket jag vill ha min fru. Det är viktigt att uppskatta och åtrå sin fru.

Får du uppskattning av din man? Ett bra sexliv är oerhört viktigt. Män är okomplicerade och är ofta nöjda med sex och mat. Är mannen nöjd uppskattar han kvinnan mycket mer och hela relationen blir bättre. 

Mitt råd är sexa mer gärna varje dag.

• Östgöte
    Anonym (Liu) skrev 2023-04-11 07:29:02 följande:
    Jag är imponerad! Trodde det var omöjligt att inte få en sämre relation när man får barn. Jag är glad att jag hade fel. :)

Har tre barn själv skall tilläggas.
    Tror män generellt sätt är dåliga på att visa sin uppskattning och åtrå. Jag visar tydligt hur mycket jag vill ha min fru och att jag älskar henne. Kvinnor gillar att ha sex med en man som ser henne och uppskattar och älskar henne. Ett bra sexliv börjar med en bra kommunikation. Min fru vet att jag vill ha henne hela tiden och det uppskattar hon.

En man som bara sitter och glor på TV eller mobilen i soffan och inte pratar med sin fru är inte attraktiv.
Svar på tråden Är det fler som upplever att relationen blev sämre efter barn?