Prostatamassage
Det där är ju svårare på egen hand än någon annan som håller i, men det är klart att det går.
Mycket glid (massor!!!) och en stav (med kondom på om du inte gillar bajs...) är det som rekommenderas. Prostata sitter cirka 6 cm in och uppåt om du ligger på rygg. För de flesta är det där ganska känsligt och påverkar ofta ståndet åt båda håll.
Ligg på rygg, dra upp knäna mot hakan, in med staven och tryck den nedåt mot sängen med delen som sticker ut. En del gillar med vibration, har inte testat det.
För de flesta blir det skönast med prostatastimulering ganska kort innan de kommer, kanske trettio sekunder. För många slaknar kuken lite samtidigt, men å andra sidan blir orgasmen väldigt mycket mer intensiv. Istället för att bara kännas i ljumskar och i könet så känns den i hela kroppen.
För mig blir det fort känsligt efteråt, så skall någon som läser testa det på någon annan - se till att ni slutat ungefär när sprutet slutar. Fortsätter man efteråt blir det (i alla fall för mig) extremt oskönt till den grad att det finns risk för att jag ofrivilligt börjar slåss..
Jag tycker att det är för meckigt att göra det där på egen hand, så det blir väldigt sällan.