Prostatamassage
Jag har provat, och skrivit om, ett antal sexleksaker för just detta ändamål (passande ord i sammanhanget), och de flesta har jag inte tyckt fungerat något vidare. De stannar inte kvar inne, vibrationer känns inte där inne (och ger nog inte mig så mycket), osv. Jag har också provat med ett ljus (har funkat jättebra några få gånger), och min tumme (blir en bättre vinkel än övriga fingrar, men det är svårt att få till).
Men den enklaste sorten av prostatastimulator jag provat, den använder jag ganska ofta. När jag har den inne känns det som att jag är nära orgasm hela tiden.
Den har jag skrivit om här:
hasseochanna.wordpress.com/2014/01/03/lite-nya-sensationer/
Det tog sin stund innan jag hittade punkten och när jag väl masserade den så var det ganska skönt (hade stav med vibrator också) men som allra bäst var det när jag runkade samtidigt! Sekunderna innan orgasm var det skönaste jag har varit med om, hela kroppen skakade och jag kunde verkligen inte hålla tyst (brukar inte stöna överhuvudtaget annars). Orgasmen i sig var långdragen men inte så explosiv, satsen rann ut långsamt och tjockt. Definitivt värt mer experimenterande framöver