Ekonomi för 4 barn?
Ta in det här för seriöst, men mellan tumme och pekfinger - vad för inkomster tycker du att man ska ha för att ha råd med fyra barn? Läst lite i gamla trådar då vi är sugna på en fyra men tycker att det är ett stort beslut, och såg någon som ansåg att om man inte hade råd med utlandssemester varje år så skulle man nöja sig med de barn man har. Jag känner att nu med tre barn så behöver vi inte begränsa oss särskilt mycket utan har råd att göra det vi vill, inom rimliga gränser. Hur mycket dyrare blir det med en fjärde? Betänk att alla bebissaker finns (utom kläder upp till storlek 74 för de sålde jag, oops), vi har redan sjusitsig bild (men en ganska liten sådan). Vi bor för trångt men känner att det funkar att bo här tills ett fjärde barn är 1-2 år gammal och ska flytta ut från vårt sovrum.
All input är sååå välkommen! Ena dagen är jag halvvägs till MVC för att dra ut spiralen och nästa dag är jag helt övertygad om att jag är en dålig mamma till mina tre barn för att jag vill ha en till som kommer ta tid från oss.