• Anonym (Mäns lust)

Bör män tygla sin lust?

Det är ju t ex inte omöjligt med tjejer som får sisådär 100 mejl på t ex Bodycontact i veckan osv.

Är dessa mäns beteende en manlig avart? Eller behöver män helt enkelt tygla sin lust och låta kvinnor ta initiativ till sex istället?

• Svar på tråden Bör män tygla sin lust?
  • PastorSkön

Män bör inte tygla sin lust, men däremot inte vara så uppblåsta av sitt ego och tycka så jävla synd om sig själva när de inte får den uppmärksamhet de tycker sig ha arvsrätt till som kukbärare... Kvinnor märker det väldigt fort och det går fetbort hos dem, de vill ha män som respekterar dem för dem de är och som visar intresse för mer än sig själva.

• Anonym (Hingsten)
    Anonym (MiaPia) skrev 2015-03-06 13:48:54 följande:

Ja, de har inget annat i skallen än sex sex sex...

Kvinnorna ja :-P
  • Anonym (Mäns lust)
    PastorSkön skrev 2015-03-06 13:53:33 följande:

Män bör inte tygla sin lust, men däremot inte vara så uppblåsta av sitt ego och tycka så jävla synd om sig själva när de inte får den uppmärksamhet de tycker sig ha arvsrätt till som kukbärare... Kvinnor märker det väldigt fort och det går fetbort hos dem, de vill ha män som respekterar dem för dem de är och som visar intresse för mer än sig själva.

Sant.
  • Smecker

Tar inte kvinnor initiativ till sex? Var då?

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Mäns lust)
    Smecker skrev 2015-03-06 15:30:35 följande:

Tar inte kvinnor initiativ till sex? Var då?

Jag hör aldrig talas om så många sådana exempel, i förhållande till det omvända. Och nej, jag menar inte tar initiativ till att fråga just mig.
  • Anonym (M)

Jag ska berätta en hemlis för er kvinnor:
    Män är fruktansvärt avundsjuka på kvinnor för att dom kan få sex när dom vill.

• Anonym (Ort)

Ja, och inte bara männen. Alla oavsett kön borde tygla sin lust. Att uppnå och leva ut sin lust borde inte vara jakten i livet. Jag skulle önska mer värde i det sexuella samlivet.

• dps
    Anonym (M) skrev 2015-03-06 15:48:21 följande:

Jag ska berätta en hemlis för er kvinnor:
    Män är fruktansvärt avundsjuka på kvinnor för att dom kan få sex när dom vill.

Dagens sanning. Minst.

För att inte tala om den avundsjuka vi känner att kvinnor så lätt kan få sexuell uppmärksamhet för sina kroppar - den typen av lättförvärvad uppmärksamhet är omöjlig för män.

En kvinna kan med nästan enbart utseendet få en man pladask, tvärtom går däremot inte på samma sätt, eftersom kvinnor kräver mer än ett sexobjekt för att tända.
  • Anonym (M)
    dps skrev 2015-03-06 20:49:14 följande:
    Dagens sanning. Minst.

För att inte tala om den avundsjuka vi känner att kvinnor så lätt kan få sexuell uppmärksamhet för sina kroppar - den typen av lättförvärvad uppmärksamhet är omöjlig för män.

En kvinna kan med nästan enbart utseendet få en man pladask, tvärtom går däremot inte på samma sätt, eftersom kvinnor kräver mer än ett sexobjekt för att tända.
    Jag har en gång behandlats som ett sexobjekt. Det var i en studentkorridor. Jag hade duschat och var i kalsonger. Tre kvinnor smiskade mig med handdukar. Ett fint minne.
Svar på tråden Bör män tygla sin lust?