Hur lyckas man på Bodycontact?
Hejsan, vad har ni för erfarenheter av den sidan? Skulle ni säga att det är lättare eller svårare där än på krogen eller vad tycker ni? För det borde ju vara samma spelregler, att man är bra på att snacka helt enkelt.
Hejsan, vad har ni för erfarenheter av den sidan? Skulle ni säga att det är lättare eller svårare där än på krogen eller vad tycker ni? För det borde ju vara samma spelregler, att man är bra på att snacka helt enkelt.
För min del var det hur mailkontakten kändes. Uttryckte sig personen på ett bra skrivsätt, var intressant, rolig, samma sexuella preferenser, inte fokuserade på att skriva om sex osv.
Efter detta skall även utseendet vara tilltalande. Sedan efter en tid att känna av varandra möts man offentligt och fikar typ. Finns dragningen där? Sen kan man utöva sex om det matchar från bådas håll såklart.
För min del var det hur mailkontakten kändes. Uttryckte sig personen på ett bra skrivsätt, var intressant, rolig, samma sexuella preferenser, inte fokuserade på att skriva om sex osv.
Efter detta skall även utseendet vara tilltalande. Sedan efter en tid att känna av varandra möts man offentligt och fikar typ. Finns dragningen där? Sen kan man utöva sex om det matchar från bådas håll såklart.
Är det inte också så att om man vill få till det med nån främling på nätet så ska man väl helst inte ens nämna ordet sex i sina annonser eller på profilen?
Bodycontact är så långt från lika spelregler man kan komma! Det går lågt räknat kanske 100 killar på varje tjej, så allt är på tjejernas villkor.
Chansen att få ett svar på ett välformulerat mail är ungefär lika stor som att vinna jackpot på lotto. Har alltid varit välformulerad och utan fokus på sex i mina mail, varit nyfiken på personen och deras intressen. Beskrivit mig själv lite kortfattat. Har varit medlem i några år, men hittills bara fått mail från killar som undrar om man vill suga av dem, trots att det tydligt står att jag är hetro.
Så långt ifrån man kan komma alltså. Jag känner igen det du säger om att det är mest killar och män som är aktiva där. Man kanske skulle börja träna upp sig lite? Sånt brukar vä gå hem hos damerna?
Visst nu är jag tjej o har även en par sida.... Men enda skillnaden är att folket är nykter o modigare på nätet....... O inga som tafsar på en hela tiden.....
Men sen är inte par el killar läs kunniga el så är det killen i paret som skriver o ej läskunnig...... O tröga.....
Tjejer är bara blyga o falska osv....
Har träffat både tjejer killar o par så några vågar o lyckas :-P
Så långt ifrån man kan komma alltså. Jag känner igen det du säger om att det är mest killar och män som är aktiva där. Man kanske skulle börja träna upp sig lite? Sånt brukar vä gå hem hos damerna?
Kan inte svara för alla andra tjejer, men jag själv är tjej o seriös nog för att träffa nån irl. Tips:
1. Tala bara om vad du vill (t ex analt), fråga inte om vad hon vill
2. Fråga efter bild, cam, kik, msn som bland det första du gör
3. Skriv till henne utan att ha läst profilen först
4. Om du har bilder, se då till att alla är kukbilder (o helst massor av dom i osmickrande vinklar)
5. Fältet är man ska skriva i vad man söker, fyll i Anonymsex o nakenbad även om du inte är intresserad av det. För säkerhets skull man vet ju aldrig. Gäller att hon förstår att du tar allt
6. Försök få kontakt med nån i Kiruna om du själv bor långt bor, helst Ystad
7. Skriv till en singeltjej om du är gift, iaf om hon söker singlar
8. Fråga vad heter du? var bor du? vad gör du? ses ikvll?, istället för att få igång en dialog
9: Om hon inte svarar inom två minuter, skriv då tillbaka helst flera gånger på raken
10. Var aldrig lättsam, tala om för henne hur längesen det var du knullade så att hon verkligen förstår hur desperat du är
Detta är mitt bidrag tlll hur man undviker en dejt med nån tjej där. Såå många killar som går bort med dom här msstagen, tyvärr.
Den som vill får gärna fylla på min lista:)