• Anonym (Undrandes)

Hur lyckas man på Bodycontact?

Hejsan, vad har ni för erfarenheter av den sidan? Skulle ni säga att det är lättare eller svårare där än på krogen eller vad tycker ni? För det borde ju vara samma spelregler, att man är bra på att snacka helt enkelt.

• Svar på tråden Hur lyckas man på Bodycontact?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Body) skrev 2015-03-08 11:37:28 följande:
    Herregud, du är inte läskunnig. Jag blir nästan irriterad. Sluta hoppa på mig när du inte ens förstår vad jag skriver.

Jag skrev att listan är spot on (som förövrigt betyder att den stämmer) och att om någon säger "märks att du aldrig varit medlem på bc" om listan så tar den personen åt sig och försöker försvara sig.

Jag skrev för i helvete att din lista stämmer och du kommer och anklagar mig för att "buhuu tjejer är skit" och "gör en egen lista då, om du kan".
  • mammaåten
    Anonym (Enkelt) skrev 2015-03-07 18:25:58 följande:

Ville redigera lite, tyckte det såg lite rörigt ut.

Kan även lägga till lite mer i listan

11. Bli sur o otrevlig om du får ett nej

12. Skriv i din egen profil att du söker en vacker, sexig tjej helst i högklackat. Oroa dig inte, du kommer säkert att uppfattas som en ödmjuk kille som inte alls är stöddig. Absolut inte

13. Ta ett nick som t ex Storkuk, ÄlskarFista, Ettkap eller nåt sånt

Håller helt med, riktigt avtändande! Mail som uppenbarligen är massmail går också direkt bort
  • Anonym (Enkelt)
    Anonym (Body) skrev 2015-03-08 11:37:28 följande:
    Herregud, du är inte läskunnig. Jag blir nästan irriterad. Sluta hoppa på mig när du inte ens förstår vad jag skriver.

Jag skrev att listan är spot on (som förövrigt betyder att den stämmer) och att om någon säger "märks att du aldrig varit medlem på bc" om listan så tar den personen åt sig och försöker försvara sig.

Jag skrev för i helvete att din lista stämmer och du kommer och anklagar mig för att "buhuu tjejer är skit" och "gör en egen lista då, om du kan".
    Verkar som jag har en dålig dag idag som lyckas blanda ihop olika användare och inlägg med varandraTyst. Ursäkta, verkligen! Får skylla på att jag verkar ha jobbat lite för mycket natt den senaste tiden o inte kommit ikapp med sömnen eller nåt.

Men grattis igen till att det gått så bra för dig o det kommande barnet, menar det verkligen.
  • Anonym (Fullträff)

Mina erfarenheter som man att det är bra mycket lättare att få till en dejt för sex på en vanlig dejtingsida än på BC som det går 100 tjejer per kille. Min erfarenhet är att klassen är rätt låg på tjejerna på BC. Oftast handlar det om att skaffa sig en egoboost är min uppfattning. På vanliga dejtingsidor har du ju ansiktsbild och jag slipper lägga energi på att skicka mejl till anonyma tjejprofiler,som ofta är fejk eller nån som inte får kille på "vanligt"sätt

Däremot har jag träffat några par som varit vettiga och sett bra ut på BC. Lättare att få svar på ett mejl till par dessutom. Dock viktigt att läsa deras presentationstext vad de söker.

• Anonym (?)
    Anonym (Fullträff) skrev 2015-03-08 17:43:04 följande:

Mina erfarenheter som man att det är bra mycket lättare att få till en dejt för sex på en vanlig dejtingsida än på BC som det går 100 tjejer per kille. Min erfarenhet är att klassen är rätt låg på tjejerna på BC. Oftast handlar det om att skaffa sig en egoboost är min uppfattning. På vanliga dejtingsidor har du ju ansiktsbild och jag slipper lägga energi på att skicka mejl till anonyma tjejprofiler,som ofta är fejk eller nån som inte får kille på "vanligt"sätt

Däremot har jag träffat några par som varit vettiga och sett bra ut på BC. Lättare att få svar på ett mejl till par dessutom. Dock viktigt att läsa deras presentationstext vad de söker.

På vilket sätt är klassen lägre på BC? Utseende? Intelligens? Mental stabilitet? Social status? Ålder?

Jag undrar lite eftersom de tjejer du fått tag i på vanliga dejtingsidor tydligen varit ute efter samma sak som tjejerna på bc, dvs sex.

Det kan ju vara bra att veta var man ska söka, för klassen på männen borde väl också vara låg om kvinnorna håller låg klass.
  • Domino

Varit inne där nån gång och spanat in sidan och det slår mig vilken skillnad det är på responsen från tjejernas och killarnas sida när det kommer till mail. En kvinna kan skriva " jag är ensam", inge mer och hon får hur mycket mail som helst. Läste en annons nyligen om att en tjej ville bli på smällen av nån på BC och hon fick hur mycket mail som helst....what?...sen skriver en kille ett mysigt mail som inte innehåller ordet sex så ser man att några läst hans annons, men inget mail. Ytterst få killar får mail. 

Men det som slog mig mest var att dom killar som la upp bilder på sina drular som är 2.3 meter långa, dom fick några mail. Och vad jag läst här inne på FM på olika forum så ska man absolut inte lägga upp bilder på sin penis om man vill attrahera det motsatta könet? Går inte ihop Glad 

Var bara en observation jag gjorde. Kanske är många udda människor där, vad vet jag.

• Anonym (Tjejen)

Jag har varit medlem på BC men orkade inte fortsätta där, även fast jag bara ville ha sex. De flesta killarna var alldeles för desperata och det lyste igenom och många ljög eller kryddade sitt utseende innan de visade bild.

Reggade mig på vanliga dejtingsidor och fick dejta och ligga med riktiga hetingar. Tjejer som helst bara vill ligga finns på vanliga dejtingsidor också.

• Anonym (Fullträff)

De jag träffat på BC har varit mer "vilsna", utseendet har varit "sådär", intelligens helt okej, social status helt okej((det får man ju ett grepp om när man mejlar) Ålder har legat på ca 33-40 år. Hur männen är ju svårt för mig att veta då jag aldrig träffat nån Singelman från BC...Men om jag får gissa, så tror jag att en kvinna som ligger på en "2:a" på femgradig skala har lättare att få ligga irl än motsvarande kille, så tror jag att det kan finnas en del killar som har en rätt hög "skill" på bc ? Däremot så finns det många riktiga "ufon" bland oss killar på BC, enligt vad jag fått berättas. Som ser Bc som sista utvägen.

Ett tips från mig är att söka efter kvinnor som är nyseparerade på vanliga dejtingsajter. De är de som levt rätt mycket i "celibat" sista tiden, men inte är ute efter nytt förhållande. Finns även del "upptagna" kvinnor också på traditionella dejtingsajter, som bara är ute efter sex. De känns igen på att de oftast bara har "låsta" bilder. De öppnar dock upp dem om de känner förtroende för dig.

Lycka till med ditt letande

)

Anonym (?) skrev 2015-03-08 18:44:49 följande:

På vilket sätt är klassen lägre på BC? Utseende? Intelligens? Mental stabilitet? Social status? Ålder?

Jag undrar lite eftersom de tjejer du fått tag i på vanliga dejtingsidor tydligen varit ute efter samma sak som tjejerna på bc, dvs sex.

Det kan ju vara bra att veta var man ska söka, för klassen på männen borde väl också vara låg om kvinnorna håller låg klass.

• Anonym (?)
    Anonym (Tjejen) skrev 2015-03-08 19:02:39 följande:

Jag har varit medlem på BC men orkade inte fortsätta där, även fast jag bara ville ha sex. De flesta killarna var alldeles för desperata och det lyste igenom och många ljög eller kryddade sitt utseende innan de visade bild.

Reggade mig på vanliga dejtingsidor och fick dejta och ligga med riktiga hetingar. Tjejer som helst bara vill ligga finns på vanliga dejtingsidor också.

Men kan man skriva det, att man söker t ex kk eller älskare, på en vanlig dejtingsida? Trodde att det inte var tillåtet. Jag kanske ska prova det helt enkelt. Jag är mer ute efter en friend with benefits. Men jag är 40+ så jag kan tänka mig att det är svårare då, trots att jag ser bra ut (för min ålder).

Vill du säga vilka sidor som fungerat bra?
  • Anonym (?)
    Anonym (Fullträff) skrev 2015-03-08 19:11:34 följande:

De jag träffat på BC har varit mer "vilsna", utseendet har varit "sådär", intelligens helt okej, social status helt okej((det får man ju ett grepp om när man mejlar) Ålder har legat på ca 33-40 år. Hur männen är ju svårt för mig att veta då jag aldrig träffat nån Singelman från BC...Men om jag får gissa, så tror jag att en kvinna som ligger på en "2:a" på femgradig skala har lättare att få ligga irl än motsvarande kille, så tror jag att det kan finnas en del killar som har en rätt hög "skill" på bc ? Däremot så finns det många riktiga "ufon" bland oss killar på BC, enligt vad jag fått berättas. Som ser Bc som sista utvägen.

Ett tips från mig är att söka efter kvinnor som är nyseparerade på vanliga dejtingsajter. De är de som levt rätt mycket i "celibat" sista tiden, men inte är ute efter nytt förhållande. Finns även del "upptagna" kvinnor också på traditionella dejtingsajter, som bara är ute efter sex. De känns igen på att de oftast bara har "låsta" bilder. De öppnar dock upp dem om de känner förtroende för dig.

Lycka till med ditt letande smile1.gif

)

Tack för vänligt svar . BC låter inte precis lockande utifrån din beskrivning. Jag är kvinna och killar som inte kan få tjejer utan ser bc som en sista utväg klarar jag mig utan. Jag får se hur jag gör, mest nyfiken egentligen.
Svar på tråden Hur lyckas man på Bodycontact?