Övergrepp på vår 4 månaders?
Anonym (ts) skrev 2015-03-09 23:13:11 följande:
Och där kom det...du tror och hoppas att din magkänsla, som skriker att något är fel, inte har rätt.Många barn har farit illa pga sådana som dig, sådana kvinnor som vill att mannen de älskar ska vara "ren".
Så de ignorerar och kommer med ursäkter, allt för att döva den skrikande magkänslan.
Och en "vacker" dag står de där och bli förhörda av polisen pga mannen förgripit sig på barnen. Helt apatiska.
"Men jag visste inte bättre, jag såg inga varningsflaggor" säger de, även fast flera varningsflaggor visade sig redan tidigt i relationen.
Du, jag hopppas så in i h-e att det inte stämmer i ditt fall. För jag lovar dig att du kommer knäckas totalt när ångesten kommer och du inser att du svikit ditt barn.
Så magkänsla är det enda som behövs för att förstå att det INTE är förstoppning. Såklart skall mannen skjutas, han har penis.
Om någon börjar undra varför vi har domstolar i landet, eller hur en lynchning börjar, så går det bra att klicka på visa endast på inlägget ovan. Där domstolarna kräver bevis räcker det med en galen idé eller en psykos för att folk skall dö eller bli av med sina barn...
Jag utgår ifrån att du ikläder dina barn rymddräkter, inte låter dem leka med andra barn som kan vara smutsiga eller träffa andra människor alls utan att du är med hela tiden?
Du, alla människor är inte onda. Ibland, när man inte lever i kvällstidningsvärlden, så händer inte alltid det värsta.