• P30

Övergrepp på vår 4 månaders?

Anonym (ts) skrev 2015-03-09 23:13:11 följande:
    Och där kom det...du tror och hoppas att din magkänsla, som skriker att något är fel, inte har rätt.
    Många barn har farit illa pga sådana som dig, sådana kvinnor som vill att mannen de älskar ska vara "ren".
    Så de ignorerar och kommer med ursäkter, allt för att döva den skrikande magkänslan.
    Och en "vacker" dag står de där och bli förhörda av polisen pga mannen förgripit sig på barnen. Helt apatiska.
    "Men jag visste inte bättre, jag såg inga varningsflaggor" säger de, även fast flera varningsflaggor visade sig redan tidigt i relationen. 
    Du, jag hopppas så in i h-e att det inte stämmer i ditt fall. För jag lovar dig att du kommer knäckas totalt när ångesten kommer och du inser att du svikit ditt barn.
    Hur mår du egentligen?
    Så magkänsla är det enda som behövs för att förstå att det INTE är förstoppning. Såklart skall mannen skjutas, han har penis.

Om någon börjar undra varför vi har domstolar i landet, eller hur en lynchning börjar, så går det bra att klicka på visa endast på inlägget ovan. Där domstolarna kräver bevis räcker det med en galen idé eller en psykos för att folk skall dö eller bli av med sina barn...

Jag utgår ifrån att du ikläder dina barn rymddräkter, inte låter dem leka med andra barn som kan vara smutsiga eller träffa andra människor alls utan att du är med hela tiden?

Du, alla människor är inte onda. Ibland, när man inte lever i kvällstidningsvärlden, så händer inte alltid det värsta.
    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • P30
    Anonym (ts) skrev 2015-03-09 23:30:16 följande:
    Jag mår bra, hur mår du själv?
    Du vet att du inte behöver ta detta personligt bara för att du är man, va? Män har en tendens att bli oerhört provocerade och ta saker som pedofili, våldtäkt osv personligt för att 9 gånger av 10 så handlar det om män. Andas och inse att det inte handlar om ALLA män, utan en individ som råkar vara man.
    Det bästa i detta fallet är att samla bevis.
    Att smygfilma i detta läge är det bästa hon kan göra just nu, märk väl att hon inte verkar så intresserad av det då hon undviker frågan.
    Det är inte för att jag har penis. Det är för att jag har hjärna.

Man kan samla bevis om det finns något att bevisa. Det blir ju lite fånigt att samla bevis för att ungen är förstoppad. Smygfilma? När han byter blöjor och leker med barnet? På riktigt?

Jag tänker att din man fungerar likadant och smygfilmar dig på toaletten och skickar prover ur dina trosor för att kontrollera att det inte finns sperma när du varit och "hälsat på en kompis" eller tagit en öl med en vän.

Den sortens beteende brukar nämligen inte så ofta leda till långa och lyckliga relationer. Snarare psykakuten och separation.

Tillit, förtroende och samtal däremot kan bygga tillit och ett sunt förhållande, både till barn och partner.
    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
Svar på tråden Övergrepp på vår 4 månaders?