Inlägg från: Mrspalsson |Visa alla inlägg
  • Mrspalsson

BIM april 2015

Jaa eller testa soya vanilj mjölk då blir de som vaniljlatte, så jäkla gott!!!:D

mkes skrev 2015-04-17 21:23:35 följande:

Smakar ju lite peck, men det är väl bara att köra knepet med 1/3 kaffe, 1/3 mjölk och 1/3 socker. Mmmm.

• Mrspalsson

Ja jag har läst de med, men även läst att det är bra om man låter bli.. Så svårt när alla rekommenderar olika.:/

Fian88 skrev 2015-04-17 21:04:36 följande:

Man kan dricka upp till sju kaffekoppar om dagen har jag för mig, så det blir väl 2-3 "normala" koppar!

• Mrspalsson

Håller alla tummar och tår!!! :D hoppas hoppas!!

mkes skrev 2015-04-17 21:46:26 följande:

Vi får se imorgon! Kan ju inte påstå att jag direkt känner mig gravid och jag borde ju som komma ihåg hur det känns tycker man.

Tagit två olika test idag, ser du någonting? Blir inte förvånad om inte... ingen annan har sett någonting utan att trixa heller, haha.

• Mrspalsson

Åå ja de är oxå gott!;) hur gick de med testet, var de plus? :D

mkes skrev 2015-04-19 22:49:14 följande:

Vi har en sån där fiffig liten kaffemaskin där man använder ampuller, brukar köpa caramel latte! Och så i med lite extra socker och salt så blir det som en efterrätt.

• Mrspalsson

GRATTIS!!! :D

Karin23 skrev 2015-04-20 17:04:55 följande:

Strax efter 04 inatt vakna jag med en skvalpig blåsa, passade på att ta första graviditetstestet då,så, Kl 04.24 fick jag veta för första gången i mitt liv första försöket, JAG SKA BLI MAMMA!:)Väldigt starka markeringar på testerna;)!

• Mrspalsson

Äsch då! Men ännu är loppet inte dött! Heja heja!;) nja mörker inget men har rejäla flytningar, typ liknande som vid ÄL.. Kan det vara grav relaterat?

mkes skrev 2015-04-20 00:34:03 följande:

Inget plus än! :( Bara fått skuggor. Men fortsätter testa varje morgon! Har hur många billiga stickor som helst att slösa upp. Hur går det för dig, några jättetidiga symptom?

• Mrspalsson

Då ser vi de som positivt!;) haha samma här, suck mins knappt vad jag åt till frukost!:P är på ÄL +5 idag.. Du då? har egentligen BIM imorgon.. Hoppas hoppas den håller sig borta!

mkes skrev 2015-04-20 22:59:10 följande:

Jag har precis samma! Kommer inte ihåg hur det var förra gången (trots att det bara var en månad sen... hej dåligt minne ) men ökade flytningar ska väl vara vanligt! Hur många dagar sedan äl är du på nu?

• Mrspalsson

Haha ja ellerhur..;)

Fasen va tråkigt såg ditt senare inlägg att mensen kommit.. Men påt igen!;)

Ingen mens här idag, lite mens värk på fm sen försvann det.. Så får vell se vad som händer.. Om vi inte (mot förmodan) skulle ses i majtråden så, lyckatill! <3

mkes skrev 2015-04-20 23:26:19 följande:

Hahaha! Vi får väl säga att vi lägger vikt på att minnas de viktiga sakerna... eller nåt...

Äl+12 här! Tror nog mensen håller sig borta imorgon för dig! Och förhoppningsvis i nio månader till.

• Mrspalsson

Efter MF och försök direkt efter så är vi nu inne på ÄL + 6 hade BIM idag men ingen mens, lite mensvärk på fm men sen försvann det.. Denna väntan :/

• Mrspalsson

Gaah! Men håller mig nog, väntar ialf tills nästa vecka om inte mensen hunnit komma innan.. Vill inte bli besviken..

lanylena skrev 2015-04-22 07:00:53 följande:

Har du BIM på ÄL +6? Och det är ju tiiidigast på ÄL +7 man kan få utslag på ett gravtest?

Svar på tråden BIM april 2015