Inlägg från: Anonym (otur?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (otur?)

HATAR LÄKARE!!!

Då undrar jag vad du går in med för attityd mot alla dessa läkare som gör att du får ett sånt bemötande tillbaka? Jag kan inte tänka mig att det skulle vara fel på varenda läkare.

• Anonym (otur?)

Tror knappast jag utbildat mig till undersköterska för pengarna i alla fall. 

• Anonym (otur?)
    yodi skrev 2015-03-10 17:06:12 följande:
    definitivt inte, särskilt inte om man räknar in den dåliga arbetsmiljön, oregelbundna arbetstider och ansvaret samt att det nästan är omöjligt att få en fast tjänst.

av ren nyfikenhet, hur mycket tror du en usk tjänar i månaden?
    Verkar som ts tror att man tjänar miljoner som USK.
  • Anonym (otur?)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-10 17:21:44 följande:
    nej men man borde tjäna mer än genomsnittet. Och det är inget snack om saken många undersköterskor är också sura jävlar.
    Tror att om du nu upplever alla möjliga som sura jävlar så lär du själv förmodligen inte ha ett bemötande som gör att folk vill vara trevliga mot dig.
  • Anonym (otur?)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-10 17:33:01 följande:
    jo och det är därför jag reagerar på att många har en otrevlig attityd när jag själv är trevlig..
    Definitionen trevlig är kanske lite olika från person till person. Inte direkt trevlig ton du har i denna tråd.
  • Anonym (otur?)

Om man nu blir bemött dåligt gång på gång och bara träffar på "sura" personer måste man ju börja fundera på om man gör något fel själv ju. Naturligtvis kan man ju träffa på nån som inte har bästa dagsformen men att alla skulle vara så ser jag som osannolikt.

• Anonym (otur?)
    Anonym (Hmmmm) skrev 2015-03-11 12:28:11 följande:
    För min träffar jag ofta på arroganta och nonchalanta läkare, men har som sagt träffat på en som jag verkligen litatde på (vilket var tur med tanke på att jag var tvungen att träffa denna läkare 1-2 gånger om året, fram tills läkaren slutade).
    Kanske bara jag som haft tur då eller? Jag har träffat mycket sjukvårdspersonal genom åren i och med mina defekter och känner inte igen mig alls att alla ska vara arroganta och sura. Snarare tvärtom. 
Svar på tråden HATAR LÄKARE!!!