Vi som väntar 3:e barnet hösten 2015
Är det någon fler pratsugen som väntar tredje barnet i höst? Vad har ni för tankar och funderingar?
Jag är 34 år och väntar nr 3 i november. Mina barn är 5 och 8 år då bebisen kommer.
Är det någon fler pratsugen som väntar tredje barnet i höst? Vad har ni för tankar och funderingar?
Jag är 34 år och väntar nr 3 i november. Mina barn är 5 och 8 år då bebisen kommer.
Vad kul med ett svar i tråden. Hur mår du nu?
Jag är ju nygravid och mår illa, svullen, allt sånt. Är fortfarande helt inne i att bara tänka på graviditeten.
När har ni tänkt att berätta för de äldre barnen?
Vad kul att flera hoppar in i tråden. Känns både spännande och lite läskigt.
Vi har redan berättat för svägerskan och för min svärmor. Sen två vänner. Så många vet redan... Ska berätta för mina föräldrar när vi träffar dem om 2 veckor.
Är dålig på hemligheter.
Barnen får dock inte veta förrän efter KUB.
Jag mår mycket mer illa denna gången. Går in i v 7 imorgon. Mådde knappt illa alls med de andra två. Försöker småäta, vilket hjälper, men är så sjukt svullen och har säkert redan gått upp i vikt. Är normalt sett smal och det syns väl på mig också. Kommer inte i mina vanliga byxor, men vill inte köpa mammakläder såhär tidigt.
Vad kul att det är så många som hittat till tråden. Ska vi försöka oss på en BF-lista så att man har lite koll på vem som är vem?
BF
September
Oktober
November
15 Elyssa81
Vad mysigt att få se bebisen. Fick du reda på resultatet av KUB-testet på en gång?
Tyvärr måste jag lämna gruppen. Fick MA i v 11+6.
Nej vad tråkigt, så sent? :( hade du varit på vul innan?