Ann82 skrev 2015-05-22 23:33:36 följande:
Hej! Jag väntar tredje barnet med BF 13 oktober. Har barn som är 3 och snart 7 år gamla. Har varit lite orolig för ekonomin då jag jobbat 90 % och under en period inte tagit ut någon föräldrapenning. De har dock sagt till mig att man kan "strula lite" under ett halvår och att jag nu genom att ta ut föräldrapenning skyddar min SGI för heltid. Litar dock inte på dem till 100% då de enligt min erfarenhet ger olika besked och beslut beroende på handläggare. Det brukar dock lösa sig med fk om man står på sig
Jag har dock fått foglossning redan i vecka 16
Någon av er med erfarenhet av det? Skitjobbigt eftersom jag jobbar ute i ojämn terräng och bär tungt på jobbet...
Hej Ann82
Här har du en till som lider av kraftig (vidrig) foglossning.. Det fälls många tårar pga den under en dag/kväll.. De dagarna det är som värst försöker jag fundera ut vad jag gjort under dagen som kan ha gett mig sån smärta, och OM jag kommer på det försöker jag undvika det till varje pris fler gånger... Nu är jag sjukskriven (jobbar inom vården) för det är helt omöjlig för mig att göra mitt jobb när jag har det så här.
Önskar dig lycka till...