• eleen

    Adoptera bort barn

    Hej hallå!


    Jag har två barn i åldrarna 3 och 5 år. För ca ett år sedan stack karl då han haft en affär och vill varken se röken av mig eller våra barn. Jag jobbar långa dagar och ibland obekväma arbetstider för att hålla ekonomin rullande. Jag får inte riktigt livet att gå ihop med både arbete, barn och hushåll. Den äldste tror jag dessutom har ADHD då han är extremt hyperaktiv då han inte kan sitta still, lever om och är rent ut sagt, trots att jag älskar honom, ett jävla helvete. Känner mig helt handfallen och vill såklart spendera tid med mina barn, men jag känner att jag inte kan vara den mamma jag vill vara. Har försökt gå ner lite i arbetstid, men jag vet inte vad mer jag kan göra då jag samtidigt behöver pengar. Har vänt ut och in på alla möjligheter, men det enda som slår mig gång på gång är att det vore nog bäst för både mig och barnen om de fick komma till en familj som klarar av att ta hand om dom och ge dom den kärlek dom behöver.

    Går det att adoptera bort sina barn där man har besöksrätt men att någon annan helt enkelt bär på ansvaret? Förstår att jag låter som en hemsk människa, men jag vet verkligen inte vad jag ska göra. 

Svar på tråden Adoptera bort barn