• Saranols

    Så himla glad! Äntligen tid för snitt!

    Jag e så himla glad idag. Med posten i eftermiddags kom beskedet vi väntat på, vi får snitt i vecka 38+3!

    Ett tag ville de göra snitt i v39+2 eller 39+3 och det känns så nära bf (andra barnet oxå) Har gått å varit orolig över vilken dag jag varit inplanerad men nu har jag fått det med brev. Så allt är frid och fröjd! Woho! Bara en månad kvar ??

  • Svar på tråden Så himla glad! Äntligen tid för snitt!
  • Cissi2801
    Saranols skrev 2015-03-13 18:31:39 följande:

    Jag e så himla glad idag. Med posten i eftermiddags kom beskedet vi väntat på, vi får snitt i vecka 38+3!

    Ett tag ville de göra snitt i v39+2 eller 39+3 och det känns så nära bf (andra barnet oxå) Har gått å varit orolig över vilken dag jag varit inplanerad men nu har jag fått det med brev. Så allt är frid och fröjd! Woho! Bara en månad kvar ??


    Var det svårt att få till ett planerat snitt??
  • Saranols
    Cissi2801 skrev 2015-03-13 18:37:00 följande:

    Var det svårt att få till ett planerat snitt??


    Nja.. Det e ju massa steg man ska igenom så lätt skulle jag inte säga. Men jag presenterade sakligt varför jag ville ha det och jag blev beviljad redan i v28 kanske. Men sen vart det lite

    Trassligt angående datum de vill plocka ut barnet. Men nu så e vi överens.
  • Cissi2801
    Saranols skrev 2015-03-13 21:02:39 följande:
    Nja.. Det e ju massa steg man ska igenom så lätt skulle jag inte säga. Men jag presenterade sakligt varför jag ville ha det och jag blev beviljad redan i v28 kanske. Men sen vart det lite

    Trassligt angående datum de vill plocka ut barnet. Men nu så e vi överens.
    Va skönt!! Grattis
Svar på tråden Så himla glad! Äntligen tid för snitt!