• Cilla93

dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!

Det är faktiskt vanligt att tjejer i hennes ålder inte vill bajsa hos sina pojkvänner och det är såklart problematiskt. Men jag tror inte på att ta psykologkontakt, inte ännu i alla fall. Gör inte så stor grej av det jag tror att det sätter onödigt stor press på henne och får henne att skämmas ännu mer. Jag kunde inte heller bajsa hos mitt ex när vi träffades (var 16) men tog inte så länge innnan jag klarade av det och efter några år fes jag i hans närhet utan problem. 

• Cilla93
    Anonym (anonym 2) skrev 2015-03-14 22:12:13 följande:

Din dotter är myndig, lägg dig inte i.

Bara för att man är myndig ska inte föräldrar sluta bry sig.
  • Cilla93
    Varför verkar så många tro att TS ljuger? Det här problemet är inte ovanligt. 
  • Cilla93
    Anonym (anonym 2) skrev 2015-03-14 23:24:12 följande:

En 18-åring diskuterar inte sina bajsvanor med sina föräldrar dessutom lär dottern inte på länge vara redo att flytta ihop med sin pojkvän.

Jag har gjort det i den ålder, samma med min kompis.
    Anonym (hmmm) skrev 2015-03-14 23:37:49 följande:

du förstår intepoängen alls tydligen, eller låtsas inte förstå

nej det är ingen som tror att den pesonen är din dotter, men risken att din dotter kan läsa vad du sskrive rär ju spor, hur tror du hon mår då om hon redan mår så dåligt.

jag hoppas att du är ett troll för annars så är du en förälder som inte bryr sig ett dug om sin dotters integritet och lämnar ut henne.

att du lämnar ut dina problem är en annan sak kör på bara med dina toavanorom det är vad som gör din dag men man lämnar inte ut andra som du gör

Men ge dig. TS är anonym och nämner inget avslöjande om henne eller dottern och det här problemet är vanligt.
  • Cilla93
    The past is now skrev 2015-03-15 20:28:25 följande:

Många kiss och bajstrådar nu alltså. Nej jag tvivlar på att en 18 åring talar om för sina föräldrar hur och om de skiter faktiskt. Finns inte ett "skit" du kan göra TS.

*suck*

Jag har bett om råd av min mamma när jag var kanske 19 och var bekymrad över en sak med min avföring. Samma med min kompis som var förstoppad i den åldern, hon bad sin mamma om råd. 
Svar på tråden dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!