• Anonym (anonym)

dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!

Hur ska jag stötta min 18 åriga dotter som  inte vågar bajsa hos sin pojkvän? Hon mår jättedåligt över detta och säger att dom aldrig kommer kunna flytta ihop pga det och att hennes pojkvän tycker att hon är fånig. Jag vill ordna psykologkontakt med henne men hon tycker bara att det är pinsamt att prata om med vem som helst. Jag kan inte fortsätta se henne må såhär dåligt. Vad göra?

• Svar på tråden dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!
  • Långbenopluto

Men sluta! Hur ska du "stötta" din dotter i detta? Ge dig

Hahahahaha, säg åt henne att växa upp eller bli förstoppad!

• Anonym (anonym 2)

Din dotter är myndig, lägg dig inte i.

• Anonym (anonym)
    Tines skrev 2015-03-14 22:03:33 följande:

Hon behöver professionell hjälp och jag vet inte hur jag sa kunna hjälpa henne. Jag kan bara komma med råd. Och det är inget att skratta åt, hon mår dåligt dagligen och undrar hur förhållandet mellan henne och pojkvännen ska kunna hålla med hennes problematik. Jag vill hjälpa henne med psykologkontakt men hon motsäger sig hjälpen så jag vet inte hur jag ska kunna hjälpa henne på bästa sätt?!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (anonym 2) skrev 2015-03-14 22:12:13 följande:

Din dotter är myndig, lägg dig inte i.

Hon bor fortfarande hos mig och som mamma vill jag försöka hjälpa henne!
  • Anonym (plupp)

Ge henne något son orsakar diarré precis innan hon ska till killen. Då blir hon tvungen att möta sin rädsla eller skita på sig.

• Vanillaextract
    Tines skrev 2015-03-14 22:03:33 följande:

Ts är ett troll, någon som fastnat i kiss -och bajsåldern håller på och skiter ut trådar på löpande band. No pun intended.
  • Anonym (Nej. Bara nej.)

Hoppas du skämtar.

• Anonym (anonym)
    Anonym (plupp) skrev 2015-03-14 22:16:15 följande:

Ge henne något son orsakar diarré precis innan hon ska till killen. Då blir hon tvungen att möta sin rädsla eller skita på sig.

Vanillaextract skrev 2015-03-14 22:20:07 följande:
    Ts är ett troll, någon som fastnat i kiss -och bajsåldern håller på och skiter ut trådar på löpande band. No pun intended.
    vad taskiga ni är! Jag ber om råd och ni skriver såhär..

• Anonym (anonym)
    Anonym (Nej. Bara nej.) skrev 2015-03-14 22:23:06 följande:

Hoppas du skämtar.

Nej det gör jag faktiskt inte! Hon har problem med det, och alla har vi olika problem!
  • Cilla93

Det är faktiskt vanligt att tjejer i hennes ålder inte vill bajsa hos sina pojkvänner och det är såklart problematiskt. Men jag tror inte på att ta psykologkontakt, inte ännu i alla fall. Gör inte så stor grej av det jag tror att det sätter onödigt stor press på henne och får henne att skämmas ännu mer. Jag kunde inte heller bajsa hos mitt ex när vi träffades (var 16) men tog inte så länge innnan jag klarade av det och efter några år fes jag i hans närhet utan problem. 

Svar på tråden dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!