Inlägg från: Anonym (dottern) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dottern)

dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!

Men mamma,jag har ju sagt redan att jag får sån ångest när du inte försöker att första mig!

• Anonym (dottern)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-14 22:43:55 följande:

Jag tycker inte att du ska skriva här när du inte har något vettigt att komma med. Barnsligt att låtsas vara min dotter. Detta är inte kul!

Mamma,varför tar du upp detta på ett öppet forum?

Jag blir ledsen nu!
  • Anonym (dottern)
    Anonym (hmmm) skrev 2015-03-14 22:59:29 följande:

men du 'outar' ju din dotter på ett av sveriges största forum, så även om det inte var din dotter som skrev så finns det väldigt stor risk att din dotter kännser igen sig om hon läser det du skriver

du skriver om ett problem som faktiskt är stort för många tjejer, det som stör mig är att du gör det på ett sätt som för tankarna till troll

Inget kul när mamma gör så här!
  • Anonym (dottern)
    Anonym (anonym 2) skrev 2015-03-14 23:24:12 följande:
    En 18-åring diskuterar inte sina bajsvanor med sina föräldrar dessutom lär dottern inte på länge vara redo att flytta ihop med sin pojkvän.
    Jag tycker helt ärligt talat inte om när hon diskuterar mina bajsvanor med mig.

Hon får mig att skämmas så himla mycket.
  • Anonym (dottern)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-15 00:26:30 följande:
    och jag tycker att det är oerhört barnsligt och elakt av dig att utge dig för att vara min dotter. För det är du inte! Och jag tycker inte att du ska skriva mer på denna tråden när du håller på så. Jag vill inte ha något troll här tack!
    Snälla,mamma jag vill inte att du pratar om detta här då jag skäms så himla mycket.

Jag vill inget hellre än att våga flytta ihop med min pojkvän.

• Anonym (dottern)
    Anonym (anonym 2) skrev 2015-03-14 23:24:12 följande:
    En 18-åring diskuterar inte sina bajsvanor med sina föräldrar dessutom lär dottern inte på länge vara redo att flytta ihop med sin pojkvän.
    Känns genant och jobbigt när hon tar upp detta med mig.Gråter

Svar på tråden dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!