Inlägg från: Anonym (hmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmmm)

dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!

Anonym (anonym) skrev 2015-03-14 22:43:55 följande:
    Jag tycker inte att du ska skriva här när du inte har något vettigt att komma med. Barnsligt att låtsas vara min dotter. Detta är inte kul!
    men du 'outar' ju din dotter på ett av sveriges största forum, så även om det inte var din dotter som skrev så finns det väldigt stor risk att din dotter kännser igen sig om hon läser det du skriver

du skriver om ett problem som faktiskt är stort för många tjejer, det som stör mig är att du gör det på ett sätt som för tankarna till troll
  • Anonym (hmmm)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-14 23:02:32 följande:
    ja och jag är säker på att den person som låtsas vara min dotter på forumet inte är min dotter utan ett barnsligt troll som gör sig rolig på min bekostnad..
    du förstår intepoängen alls tydligen, eller låtsas inte förstå

nej det är ingen som tror att den pesonen är din dotter, men risken att din dotter kan läsa vad du sskrive rär ju spor, hur tror du hon mår då om hon redan mår så dåligt.

jag hoppas att du är ett troll för annars så är du en förälder som inte bryr sig ett dug om sin dotters integritet och lämnar ut henne.
    att du lämnar ut dina problem är en annan sak kör på bara med dina toavanorom det är vad som gör din dag men man lämnar inte ut andra som du gör
Svar på tråden dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!