Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!

Förstår din dotter, var själv så. Är nog lite fortfarande i ärlighetens namn. Mitt tips är att sätta på kranen och ha papper i toaletten i början, parfym finns ju också om hon är orolig att det ska lukta.

• Anonym (T)

Vad är det exakta problemet för henne? Är hon rädd att han ska veta vad hon gör där inne?

• Anonym (T)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-15 00:23:34 följande:

Jag tror att det är något sådant. Hon har inte förklarat för mig exakt vad hon tror att han ska tro. Men om jag förstått allt rätt så är det väl någon slags "tvångstanke" att han ska veta vad hon gör inne på toan..

Det hon kan göra är att låtsas göra något annat där inne. Tex borsta tänderna, sminka sig, fixa håret.. Hon går på toa sen gör hon något av de andra lite snabbt så avdramatiserar hon det genom att låtsas att hon gick in för att fräscha upp sig. Kan vara bra i början innan hon känner sig bekväm.
  • Anonym (T)
    Anonym (anonym) skrev 2015-03-15 00:37:44 följande:

dom har iofs varit tillsammans i lite mer än ett år och hon har aldrig vågat bajsa hemma hos honom under hela den tiden. Jag ska föreslå henne det men jag tror som sagt inte att det kommer ändra hennes tankesätt. Det krävs mycket träning att få henne att våga gå på toan hos honom.

Det gäller att våga en gång bara så kommer hon nog se hur ofarligt det var. Är det bara när han är där eller hela tiden? Jag förstår henne verkligen och lider med henne. Det är så jäkla jobbigt. Särskilt om toaletten är centralt belägen i lgh.
Svar på tråden dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!