dottern vågar inte bajsa hos pojkvännen!
Så tråkigt att nästan alla svar i tråden är hånfulla och elaka.
Jag har samma problem som TS dotter och av någon konstig anledning så pratade vi om det på en tjejkväll en gång och där var vi 3 av 7 tjejer som tyckte att det var jobbigt att bajsa när partnern var hemma så det kan omöjligt vara ett så ovanligt problem.
Har varit gift i några år och har ett barn på 9 år tillsammans med maken och har fortfarande problem att gå på toa när han är hemma.
Jag hoppas att din dotter övervinner sin rädsla men jag tänker ändå ge några tips som jag använt mig av om jag måste göra nummer två även när han är hemma.
* gå efter att sambon somnat / innan han vaknar
* starta duschen, bajsa, öppna fönstret, duscha när man är klar så brukar doften absolut vara borta
* Att vika ett papper och lägga i toan minskar risken för plaskljud
* Gör det till en vana att låsa in dig på toa när den ska städas. Spola vatten i kranen hela tiden. Bajsa innan du städar... Lovar att rengöringsmedel tar bort ev doft och det är inte konstigt att spola flera gånger när man städar.
Jag är så pass galen så att jag en gång verkligen behövde på toan och inte blev av med maken så jag tog bilen och åkte till närmaste camping för att låna en toalett.
Kom ihåg att det är en fobi man kan ha. Inte mer konstigt än de som är rädd för spindlar eller har höjdskräck.