• CissiJissi

HATAR barn!!!!!!!!!!

En människa som fullkomligt hatar en bebis skulle ju lika gärna kunna vara vittna till att en bebis våldtas eller torteras utan att bry sig, såna människor finns, men jag väljer att vägra tro att det är såna som i den här tråden skriver att de "HATAR BEBISAR". Vad är förresten den här tråden till för egentligen?

Och ni som säger att ni verkligen hatar bebisar; om ni öppnade dörren och det utanför låg en hjälplös bebis någon lämnat, skulle ni (om ingen såg er och ni visste att ni aldrig skulle stå till svars för detta) bara sparka bort den och gå iväg?

Mitt inlägg är ju helt onödigt iofs, svaret är antingen "meh nej blablabla" eller "ja faktiskt" och i så fall ångrar jag att jag ställde frågan. Varför tog jag mig tiden. Blä.

• CissiJissi
    Anonym (Warsovski) skrev 2015-03-16 20:06:38 följande:

Där håller jag inte med dig. Att en människa ''hatar'' bebisar, så betyder det inte att hon/han tycker att det är okej att barn blir våldtagna. Nu är det dock Du som gör bort dig inför andra, men det är 'din' ensak. Om hon/han ''hatar'' bebisar så mycket så tror jag inte på fullaste allvar att hon/han skulle skita i om det låg en bebis, t.e.x. utanför dörren, eller något liknande. Jag tror att, vi kallar hon och han för "de", att de skulle lämna bebisen till, eventuellt socialen eller någon annan myndighet.

Kan du konkretisera dig lite mer, tack.

Jag menar inte heller att vederbörande skulle finna våldtäkt av bebisar "okej", och det var inte riktigt så jag skrev heller.

Däremot var min poäng att verkligt hat inte bryr sig. Verkligt hat har noll intresse. Verkligt hat för bebisar känner inte något gott för bebisen. Om man känner sympati för en bebis det går illa för så hatar man inte bebisen. Helt enkelt. Det var min lilla banala poäng här idag. Medan hatarna fortsätter att svära på att de VERKLIGEN hatar bebisar.

Om en bebishatare plockar upp en bebis av sympati för att bebisen är ensam och lämnad, då hände det just ett MIRAKEL där och då, eller förmodligen var det bara så att bebishataren inte var en bebishatare i full mening.
  • CissiJissi
    Anonym (Warsovski) skrev 2015-03-16 23:09:13 följande:

Okej, då fick jag svar på min fråga. Tack för kommentar!

Men tack själv ;)
Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!