• Anonym (anonym)

HATAR barn!!!!!!!!!!

Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?

• Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!
  • Anonym (Misantrop)

Jag är en misantrop, så ja jag kan hålla med dig om det mesta du skrev. Tänkte på alla dessa övergivna barn på barnhem runt om i världen som ingen ser. Att skaffa egna barn är ett hån mot alla dem. Tycker jag iaf.

• Anonym (Anders)

Hehe, du har mycket att lära dig av livet.... Dessutom är det fullständigt frivilligt att skaffa barn så ingen tvingar dig. Vad andra anbelangar är det knappast nåt du har med att göra :)

• Anonym (A)

Men man kan ju inte bara åka och plocka ett barn på barnhem för att det redan "finns några över" istället för att skaffa egna. Det funkar inte riktigt så.

Sedan tror jag inte TS bryr sig ett skvatt om barnen på barnhem heller, TS är förmodligen själv ett barn och växer nog upp så småningom.

• Tribute

Så där tänkte jag också då jag var 17. Som 19-åring fick jag veta att jag inte kunde få barn och det kom som en chock, då började jag omvärdera. Jag insåg att jag personligen ändå hade haft en önskan att få barn senare i livet.

Jag ogillar fortfarande många barn, de som är skräniga och uppkäftiga. Jag tror dock benhårt att det är skillnad på hur man ser andras barn och sina egna.

Mitt eget föds förhoppningsvis friskt i augusti och jag grät då jag fick reda på att jag kanske blir mamma ändå nu när jag är närmare 30 och mer mogen för det. Jag förstår att det kommer vara en liten individ som är en blandning av mig och den människa jag älskar mest i hela världen. Det är upp till oss att barnet blir en fantastisk person.

Precis som A skrev så kan man inte bara plocka ett barn från ett barnhem. Det kostar flera hundratusen, kräver en lång process som kan ta flera år och det är inte ens säkert att man blir godkänd.

Alla gör sina egna barn. Om du aldrig kommer över ditt hat för barn så är det okej. Du behöver inte skaffa egna.

• Anonym (intresseklubben antecknar)

Jag hatar spindlar men inte startar jag en tråd om det.

bosätt dig långt in i skogen så slipper du barn o barnen slipper dig en win- win.

• Anonym (Jaha och?!)

Jaha? Vem bryr sig? Jag hatar djurplågare mördare barnhatare korkade människor. Vill du veta något mer?

• Anonym (Undrande)
    Anonym (Misantrop) skrev 2015-03-15 08:38:34 följande:

Jag är en misantrop, så ja jag kan hålla med dig om det mesta du skrev. Tänkte på alla dessa övergivna barn på barnhem runt om i världen som ingen ser. Att skaffa egna barn är ett hån mot alla dem. Tycker jag iaf.

På vilket sätt hjälper jag de övergivna barnen på barnhem genom att inte skaffa egna barn?
  • The Fugly
    Anonym (Misantrop) skrev 2015-03-15 08:38:34 följande:

Varför är det ert hån? Tvärt om vad folk verkar tro finns det inget överflöd på barn som är tillgängliga för adoption. Det finns barn, men de går inte att adoptera. Varför tror du folk står i kö åratals för att få adoptera ett barn?

Jag tycker snarare det är ett hån mot de ofrivilligt barnlösa som inget annat önskar att få ett av dessa barn att antyda att det bara är att åka och hämta ett.
  • Anonym (poiuy)

För mig är det mer hur föräldrana uppfrustrar sina barn

• Anonym (anonym)
    Tribute skrev 2015-03-15 09:04:04 följande:

Så där tänkte jag också då jag var 17. Som 19-åring fick jag veta att jag inte kunde få barn och det kom som en chock, då började jag omvärdera. Jag insåg att jag personligen ändå hade haft en önskan att få barn senare i livet.

Jag ogillar fortfarande många barn, de som är skräniga och uppkäftiga. Jag tror dock benhårt att det är skillnad på hur man ser andras barn och sina egna.

Mitt eget föds förhoppningsvis friskt i augusti och jag grät då jag fick reda på att jag kanske blir mamma ändå nu när jag är närmare 30 och mer mogen för det. Jag förstår att det kommer vara en liten individ som är en blandning av mig och den människa jag älskar mest i hela världen. Det är upp till oss att barnet blir en fantastisk person.

Precis som A skrev så kan man inte bara plocka ett barn från ett barnhem. Det kostar flera hundratusen, kräver en lång process som kan ta flera år och det är inte ens säkert att man blir godkänd.

Alla gör sina egna barn. Om du aldrig kommer över ditt hat för barn så är det okej. Du behöver inte skaffa egna.

hur kommer det sig att du har fått barn nu när du inte kan få barn?
Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!