Inlägg från: Anonym (anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anonym)

HATAR barn!!!!!!!!!!

Jag hatar barn o fattar inte varför man skaffar det . Världen är redan tillräckligt så jävla överbefolkad... någon mer som hatar skrikandes äckliga jobbiga bajs och spymaskiner?

• Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!
  • Anonym (anonym)
    Tribute skrev 2015-03-15 09:04:04 följande:

Så där tänkte jag också då jag var 17. Som 19-åring fick jag veta att jag inte kunde få barn och det kom som en chock, då började jag omvärdera. Jag insåg att jag personligen ändå hade haft en önskan att få barn senare i livet.

Jag ogillar fortfarande många barn, de som är skräniga och uppkäftiga. Jag tror dock benhårt att det är skillnad på hur man ser andras barn och sina egna.

Mitt eget föds förhoppningsvis friskt i augusti och jag grät då jag fick reda på att jag kanske blir mamma ändå nu när jag är närmare 30 och mer mogen för det. Jag förstår att det kommer vara en liten individ som är en blandning av mig och den människa jag älskar mest i hela världen. Det är upp till oss att barnet blir en fantastisk person.

Precis som A skrev så kan man inte bara plocka ett barn från ett barnhem. Det kostar flera hundratusen, kräver en lång process som kan ta flera år och det är inte ens säkert att man blir godkänd.

Alla gör sina egna barn. Om du aldrig kommer över ditt hat för barn så är det okej. Du behöver inte skaffa egna.

hur kommer det sig att du har fått barn nu när du inte kan få barn?
  • Anonym (anonym)
    Tribute skrev 2015-03-15 09:04:04 följande:

Så där tänkte jag också då jag var 17. Som 19-åring fick jag veta att jag inte kunde få barn och det kom som en chock, då började jag omvärdera. Jag insåg att jag personligen ändå hade haft en önskan att få barn senare i livet.

Jag ogillar fortfarande många barn, de som är skräniga och uppkäftiga. Jag tror dock benhårt att det är skillnad på hur man ser andras barn och sina egna.

Mitt eget föds förhoppningsvis friskt i augusti och jag grät då jag fick reda på att jag kanske blir mamma ändå nu när jag är närmare 30 och mer mogen för det. Jag förstår att det kommer vara en liten individ som är en blandning av mig och den människa jag älskar mest i hela världen. Det är upp till oss att barnet blir en fantastisk person.

Precis som A skrev så kan man inte bara plocka ett barn från ett barnhem. Det kostar flera hundratusen, kräver en lång process som kan ta flera år och det är inte ens säkert att man blir godkänd.

Alla gör sina egna barn. Om du aldrig kommer över ditt hat för barn så är det okej. Du behöver inte skaffa egna.

hur kommer det sig att du har fått barn nu när du inte kan få barn?
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Än är inte sista idioten född) skrev 2015-03-16 00:01:00 följande:

Tänk om din mamma hade resonerat som du gör..

För du har också varit en liten hjälplös bebis med blöja..

Idiot.

Hatar ALLA bebisar!!!!!!!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (GTgg) skrev 2015-03-16 00:32:23 följande:
    Då är 10-12 åringar värre. 
    Nej! verkligen inte! 10-12 åringar går att kommunicera med. Finns inget värre i världen än skrikande jävla bebisar!!
  • Anonym (anonym)
    NKmamma skrev 2015-03-16 01:47:23 följande:

Bebisar äter, sover, skiter och spyr vilket även vi vuxna gör. Var i ligger skillnaden? Hur dom blir sen förstår nog tom ni barnhatare att det handlar om hur föräldrarna uppfostrar barnen. Barn har inte bett om att födas så lägg energin och avskyn på oss föräldrar istället .

Jag hatar inte barn pga hur dom blir utan pga hur dom är som bebisar! Hatar bebis skrik!!! har inget emot äldre barn över 6 år , Men just bebisar HATAR jag!!!!!!!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Liv) skrev 2015-03-16 01:53:46 följande:
    Ändå sitter du ett forum som i huvudsak är ett föräldraforum? Intressant
    ja? det är ju här man diskuterar de små kräken???
  • Anonym (anonym)
    Tribute skrev 2015-03-16 08:18:04 följande:
    Du kan säkert lista ut att läkaren som gav mig det beskedet hade fel. På den tiden så var det inte en diagnos som många inom sjukvården hade koll på eller ens hade hört talas om. Jag har inte fått barn än, jag är gravid, men sena missfall eller tidig förlossning är vanligt så det är inte säkert förrän det är här.

Jag finner det i alla fall inte provocerande att vissa hatar/ogillar barn. Det är en rättighet att få göra det så länge man inte gör dem illa och alla bestämmer själva om man vill skaffa egna.
    och vad har du för diagnos eftersom läkarna inte trodde att du skulle kunna få barn??
  • Anonym (anonym)
    LauraPalmer skrev 2015-03-16 12:00:56 följande:

Jag är en person som har otroligt svårt för barn. Dom är gränslösa och saknar impulskontroll så jag undviker dom så gott det går. Bebisar kan jag stå ut med om dom är tysta men upp till 12 någonting så vill jag gärna slippa.

Men hat är ett så starkt ord.

exakt, hat är ett stark ord. Och jag använder det ordet just för att jag starkt HATAR barn . Det finns ingenting i världen som jag hatar så mycket som barn!!!!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Slut i rutan) skrev 2015-03-16 19:22:29 följande:

Men ts vad du tar i. Du är ju som ilsket barn som skriker och stampar i golvet. Ute är det vår, det är väl härligt!

haha vadå ilsken? jag skriver mina åsikter , vad har det med att va ilsken att göra?
  • Anonym (anonym)

det är ju ni som blir ilskna över mina åsikter för att andra inte tycker som ni!

• Anonym (anonym)
    Anonym (Warsovski) skrev 2015-03-16 19:50:48 följande:
    Helt riktigt! Jorden är så pass överbefolkad, så att det inte finns någon plats kvar. Det kanske är därför det uppkommer en massa sjukdomar, t.e.x. Ebola(?), för att jorden ''försvarar'' sig mot visus, dvs. (oss). 

Jag läste det någonstans på nätet, och jag tycker att konspirationsteorier är dock intressanta.
    såklart det är därför. Och det är därför många dör
  • Anonym (anonym)
    Rakad Apa skrev 2015-03-16 20:15:15 följande:

Jag ogillar barn generellt. Förutom mitt eget då.

det är nog en helt annan sak med sina egna barn. Men andras usch! fattar inte hur folk kan tycka att andras barn är söta för det är dom inte!!!
  • Anonym (anonym)
    Anonym (..) skrev 2015-03-16 22:40:56 följande:

Ordet Hata är dock ett starkt ord som man med försiktighet borde välja använda.

som sagt tidigare i tråden . Så använder jag ordet hata just för att jag stark HATAR barn HATAR HATAR HATAR , det går inte hata barn  mer än vad jag gör.. som du kanske förstår så behövs et nog ännu starkare ord än hata för att beskriva vad jag tycker om barn..
  • Anonym (anonym)
    Anonym (AK) skrev 2015-03-17 10:40:52 följande:

Har inte läst tråden, men har en liten fråga: Hur ska det bli några vuxna kvar om ingen skaffar barn? Föddes ni barnhatare själva vuxna?

jag har varit barnhatare så länge jag kan minnas,  även när jag själv var ca 4-5 år så hatade jag mindre barn , har alltid hatat barn . alltid hatat barn yngre än jag själv
Svar på tråden HATAR barn!!!!!!!!!!