EmyJ skrev 2015-04-06 22:10:13 följande:
Frossa har jag också haft, framförallt när jag är trött... I vanliga fall är jag en varmblodig kvinna :p Men nu har jag legat under flera täcken och bara skakat.. Rätt häftigt hur mycket som känns redan, vad hormoner kan göra med kroppen :) Jag kan inte lägga ut någon bild fran telefonen, men jag fick "gravid 2-3" förra måndagen, dag 11. Sen i fredags tog jag ett vanligt Clearblue, det har jag lagt som min profilbild om du vill se :)
Har du gjort fet? Och när la du tillbaka? Går du på lutinus och progynon. Jag tar lutinus 3 ggr om dagen, progynon 4 ggr om dagen. Har testdag på torsdag 9/4. Och är gravtestet + då med så ska jag fortsätta med lutinus och progynon fram till v 13 tror jag. Så olika från klinik till klinik. Ringde ändå till min gynekolog idag och bokade ett vul/ul den 20/4 eftersom det är lång väntetid. Och skulle nått förändras så kan man ju bara boka av :( jag fick min första + på rd 9, svagt men ändå sen har det bara blivit starkare. Testar nästan varje dag. Kvittar om det är morgon eller kväll visar lika starkt ändå. Men mina bröst ömmar inte lika mycket varje dag. Men när jag känner på dom så gör det lite ont.