chbw skrev 2016-06-09 15:16:46 följande:
=) Det är ju ett par dagar kvar, så än finns det hopp! Jag testade faktiskt idag, och fick negativt, så väntar egentligen bara in mensen nu. Om den mot förmodan inte kommer imorgon testar jag nog på lördag nästa gång, då är det en dag efter bim.
Låter som en bra ide =) Vi får inte heller nått mer försök innan sommaren nu. Och tar det sig inte nu så ska vi nog försöka samla ihop pengar till ivf istället. Om inte min sköldkörtel magiskt börjar samarbeta under sommaren så vi kan få landstingsbetalt (har ett par kg som måste försvinna, som sitter stenhårt sen ett par år tillbaks, vad jag än gör).
Jo men hoppet käns ganska lite.. Gu va tråkigt, får hoppas att mensen inte kommer och att det bara inte är tillräckligt med hormoner än
Okej, gu va tråkigt. Hoppas du lyckas så ni slipper betala det själva

läste lite på hur mkt det kostar där vi går och det är nästan löjligt hur dyrt det är :-/
Jag har planer att ta ett till test på söndag, då är det bara 2dagar kvar till testdagen och min bmi. Tror att det svaret kommer vara typ 98% det svaret jag kommer få på testdagen så.får vell se.. Som tur är så har jag 3frysta befruktade ägg så har jag tur och det inte tar sig nu så kanske jag inte behöver göra hela behandlingen igen (det va inge roligt att gå igenom) :-/