• Lambda

Högskoleantagning!

Har några frågor.

Förra året skickade jag in betyg till Antagning.se men sökte aldrig. Måste man skicka in betygen igen för att söka i år? Det syns inget på min sida, betyder det att dom inte fått mina betyg eller att dom inte lagt in betygen på min sida? Hur funkar hela den här cirkusen?
    Hjälp!!!

• Svar på tråden Högskoleantagning!
  • Lambda
    Inte jag skrev 2015-03-19 13:24:53 följande:

Sök inte den sista dagen utan du kan söka redan nu så har du det gjort och så kan du ändra under tiden om du känner dig lite osäker

Då ska jag se till att göra det så fort jag får tid att sätta mig ned. Tack för tips!
  • Inte jag
    imnotstupidhehe skrev 2015-03-19 14:17:39 följande:

Aa hittade, så man behöver inte skicka in om ens gymnasie är med ? hehe

Om ditt gymnasieskola blev ansluten innan du tog studenten så behöver du inte skicka in. =)
  • imnotstupidhehe

Om ditt gymnasieskola blev ansluten innan du tog studenten så behöver du inte skicka in. =)

Okej, tusen tack!:)

• Lambda

Någon som vet hur mycket xtra man får tjäna genom arbete om man har fullt csnlån? Per månad?

• Lambda
    Inte jag skrev 2015-03-19 16:02:53 följande:

Nu skrev jag någon nolla för mycket men 86 000 per termin

Oj, det var rätt mycket. Har tänkt mig distansplugg och jobba så det låter bra. Tack för infon.
  • Lambda

Nu har jag sökt och är så nervös! Hoppas mina meriter dyker upp om några dagar annars vet jag inte vad jag gör! 

Svar på tråden Högskoleantagning!