• Anonym (jawohl)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

• Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • Auditanne
    LauraPalmer skrev 2015-03-23 20:17:14 följande:
    Men det är inte din sexualitet som är problemet. Det är handlingen att onanera bredvid någon som inte känner sig bekväm med det av vilken anledning som helst.

Vilken del av din sexualitet är det som inte accepteras om du inte får onanera bredvid en person som inte är bekväm med det? Det är ingen som ska hindras ifrån att onanera. Men man kan inte förvänta sig att ens partner ska vara bekväm med att man gör det i dennes sällskap.

Det handlar inte om att någons sexualitet är smutsig och ful heller. Det handlar bara om att visa respekt för sin partner. Det är inte ok att tvinga på någon annan sin sexualitet.
    Jag vet inte men om ens egen partner känner sig obekväm med att jag ger uttryck för min sexualitet genom harmlösa rörelser på min egen kropp så undrar jag ju naturligtvis varför? 
    Han har ju inga problem med att jag uttrycker sexuella känslor ihop med honom så varför ska han då bli äcklad av att jag har sex med mig själv? 

Det finns sunda skäl till att neka någon att onanera nära en, t.ex att han måste jobba/är trött/behöver sova etc. och därmed inte vill distraheras av min sexuella aktivitet.

Att däremot säga nej för att man blir avtänd/äcklad/obekväm är betydligt allvarligare skäl till att inte vilja vara i närheten av en onanerande partner och jag tror det handlar om olika saker som jag förmodligen inte skulle acceptera i ett förhållande.

Saker som t.ex en kristlig sexualmoral, tidigare sexuellt trauma, dåligt självförtroende, en inbillad press på sig att ha sex av diverse anledningar. 

Om man lider av något av det ovannämnda så gör man bättre i att ta itu med dessa problem istället för att lägga skuld på en partner som bara vill kunna vara sig själv i en relation och uttrycka helt normala behov som onani utan att behöva gömma sig. 

• Auditanne
    Anonym (Tjolahopp) skrev 2015-03-23 20:25:17 följande:
    Lägg ner ditt snack som att kristendomen skulle vara något fult. Ser du ner på människor som är kristna? Det är väldigt låg nivå på ditt resonemang.

Känner många kristna och de är trevliga att umgås med och har bra värderingar.
    Det är möjligt men det är också delvis kristendomen som satt skamstämpel på onani och uppmanat folk under långa tider att de ska hålla händerna på täcket.

Jag tror personligen att denna hjärntvätt som religion har förpestat oss med finns kvar i många även om kristendomen uppdaterats och moderniserats något.
  • Anonym (bara)
    LauraPalmer skrev 2015-03-23 18:44:17 följande:

Vad dom än har kommit överens om så verkar ju TS pojkvän inte tycka att det var en så bra överenskommelse. Det var förmodligen bara något han gått med på för husfridens skull.

Hur kommer man ens på tanken att börja lägga sig i någon annans onanivanor?

[quote=75054589][quote-nick]Anonym (sekll) skrev 2015-03-23 18:45:04 följande:[/quote-nick]

Fast man kan aldrig sätta ett krav om att exempelvis porr eller onani är nono!

Det är upp till var och en!

Det ska kaniner vara några problem från början liksom om man onnar eller inte men det är ju inte normailt att behöva smyga med det heller eller att känna sig bedragen när man kommit övertänd om något lika mycket som det är fel att gå med på något man egentligen inte vill!

Handlar la om karaktärs drag, vad vill man ha och inte hos sin partner. Både ta och hennes snubbe är Way ute.
  • Anonym (Blåögd)

Kaniner har väl inte tid att o....

• Auditanne
    Anonym (Blåögd) skrev 2015-03-23 21:12:57 följande:

Kaniner har väl inte tid att o....

Är väl ofta så det går när man skriver i hast från sin IphoneFlört

Får jag ställa en personlig fråga till dig, bara av ren nyfikenhet?

Blir du äcklad eller känner lättare obehag om du får se din partner onanera?
    Eller snygga, vältränade män i erotiska filmklipp som gör detsamma?

Mitt svar på frågorna är ett rungande nej och jag skulle önska att det fanns åtminstone EN enda person som delade mina känslor här.
  • Anonym (Diskret)
    Auditanne skrev 2015-03-23 21:23:42 följande:
    Är väl ofta så det går när man skriver i hast från sin IphoneFlört

Får jag ställa en personlig fråga till dig, bara av ren nyfikenhet?

Blir du äcklad eller känner lättare obehag om du får se din partner onanera?
    Eller snygga, vältränade män i erotiska filmklipp som gör detsamma?

Mitt svar på frågorna är ett rungande nej och jag skulle önska att det fanns åtminstone EN enda person som delade mina känslor här.
    Jag skulle i alla fall tycka att det var äckligt. Jag kan tänka mig att min man gjorde det när jag var höggravid och veckorna efter förlossningen, men jag såg aldrig några spår av det och det är jag glad för. Hade nog aldrig kommit över synen...
  • Auditanne
    Anonym (Diskret) skrev 2015-03-23 21:38:08 följande:
    Jag skulle i alla fall tycka att det var äckligt. Jag kan tänka mig att min man gjorde det när jag var höggravid och veckorna efter förlossningen, men jag såg aldrig några spår av det och det är jag glad för. Hade nog aldrig kommit över synen...
    Allvarligt?

Oj, då kommer du väl tycka att jag är helt pervers när jag säger att jag tänder på fysiskt sexiga män som drar i sin snabel Skäms

Finns även andra, relaterade saker jag går igång på men ingen idé att nämna dessa för då hade du väl svimmat av.Flört  

Inte för att låta anklagande men du har aldrig funderat på varför du äcklas av din makes onani? 
    Alltså, om det varit en främmande man som gjort det så hade jag hajat rädslan och obehaget men här pratar du ju om din egen make som du älskar och tänder på (iaf när ni har sex ihop)?

Är som ett enda stort frågetecken nu. Är det hans penis som är ful eller tycker du att det är fåfängt av en man att tillfredsställa sig själv???
  • Anonym (Blåögd)

Ursäkta min kristna uråldriga atityd men jag kollar aldrig på erotiska klipp. Min man är snygg och vältränad konditionsmässigt men inga enorma muskler. Jag blir äcklad av porr men inte om han stimulerar sig själv, fast helst vill jag dela nöjet med honom.

• Anonym (Diskret)
    Auditanne skrev 2015-03-23 21:53:07 följande:
    Allvarligt?

Oj, då kommer du väl tycka att jag är helt pervers när jag säger att jag tänder på fysiskt sexiga män som drar i sin snabel Skäms

Finns även andra, relaterade saker jag går igång på men ingen idé att nämna dessa för då hade du väl svimmat av.Flört  

Inte för att låta anklagande men du har aldrig funderat på varför du äcklas av din makes onani? 
    Alltså, om det varit en främmande man som gjort det så hade jag hajat rädslan och obehaget men här pratar du ju om din egen make som du älskar och tänder på (iaf när ni har sex ihop)?

Är som ett enda stort frågetecken nu. Är det hans penis som är ful eller tycker du att det är fåfängt av en man att tillfredsställa sig själv???
    Det är själva grejen som är äcklig. Jag tycker att man gör det privat, om man måste göra det alls.

Vad hade DU tyckt om du kommit på din far med det? Menar inte att det är jämförbart eftersom man kanske inte vill tänka sig att ens föräldrar har sex ens på det vanliga sättet. Men det kanske säger NÅGOT om vad jag känner? Att man inte vill föreställa sig personer man älskar och respekterar sysselsatta med något sådant?
  • Jennie med ie

Jag ser inget fel i att onanera inför varandra, eller bredvid varandra, eller tillsammans med varandra, om man vill och tycker om det. Nemas problemas. Däremot är det fel att påstå att om man INTE vill det utan vill onanera i sin ensamhet så tycker man att onani är något att skämmas över, för så behöver det inte alls vara.

Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr