• Anonym (jawohl)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

• Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
  • Jennie med ie
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-21 16:49:21 följande:

Vi har sagt att masturbation är naturligt men porr är inte tillåtet, överenskommelse mellan båda parter men verkar som han anser att det bara gäller mig?

Troligare är nog att han tycker att det är okej för dig också att kolla på porr, att han gick med på en överenskommelse han egentligen inte står för eftersom han vet om din inställning. Förståligt på ett sätt, eftersom han antagligen vill leva med dig helt enkelt och inte tror du skulle acceptera att han inte gick med på överenskommelsen. Men å andra sidan säger behovet av att låtsas och er olika syn på porr att det kanske varit bättre om ni båda varit ärliga och om ni inte kunnat hitta till nåt samförstånd avslutat er relation redan där i början. Att ni inte var rätt från varandra.
  • Anonym (Seriously)

Vad är det med alla oftast tjejer som tycker att det är ok att vara helt stalkeraktig bara för att partnern vill njuta lite? Personer kan ha ett eget sexliv med sig själv, det finns inga skäl att snoka i det. Det har inget att göra med om du räcker till eller inte. Det behöver inte kännas likadant att ha sex med dig som att runka så han var väl sugen på just det.

Det var ju också ok med onanering så att toastalka... Uppenbarligen har han gått med på något för att göra dig nöjd men han vill ha lite porr då&då. Jag är på porrsidor ibland men inte ser jag något hardcore utan mer par som lagt ut egna filmer. Kan finnas sådant du inte kan/vill göra som han får utlopp för där, det är inte ens säkert att han vill göra de sakerna som han ser utan enbart för njutning.

• Förtryckt
    Anonym (Seriously) skrev 2015-03-22 18:18:28 följande:

Vad är det med alla oftast tjejer som tycker att det är ok att vara helt stalkeraktig bara för att partnern vill njuta lite? Personer kan ha ett eget sexliv med sig själv, det finns inga skäl att snoka i det. Det har inget att göra med om du räcker till eller inte. Det behöver inte kännas likadant att ha sex med dig som att runka så han var väl sugen på just det.

Vadå "alla" tjejer? Fel. Normala tjejer gör inte så.
    Dance, puppet, DANCE!!
  • Jesssssica

Jag har inte läst tidigare trådsvar men blir bedrövad över par som inbillar sig att de måste dela precis allt. Har inte alla människor rätt till ett privatliv? Att få leva i fred utan att någon annan vet precis allting? 

För det första skulle jag finna det oerhört kränkande och obehagligt om min man tittade in i nyckelhålet på vår toalett. Vad jag gör där inne är min ensak och det har ingen annan med att göra. 

Sedan det här med att porr skulle ha att göra med att man inte vill ha sex med sin partner, det är ju bara absurt.

Både jag och min man älskar porr, jag nog lite mer än vad han gör. Men det betyder verkligen inte att vi inte älskar att ha sex med varandra utan enbart att man ibland vill rå om sig själv. Om det sedan innebär att man går på spa, spelar TV-spel eller kollar på porr är totalt oväsentligt. 

Rådet jag vill ge till dig TS är att jobba på din självkänsla och ditt självförtroende. Då kommer både du och din kille att få det bättre tillsammans.

• Lord Hans

Springer du och kikar genom nyckelhålet i badrumsdörren när han är där? Det låter ju väldigt friskt.

• Anonym (Quexet)
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-21 16:49:21 följande:

Vi har sagt att masturbation är naturligt men porr är inte tillåtet, överenskommelse mellan båda parter men verkar som han anser att det bara gäller mig?

Om det "bara" är porren som är problemet, varför står det då ca fyra rader om det i din TS medans resten av inlägget handlar om en eventuell runkning, som enligt dig är helt okej ändå?!
  • Nenne666
    Anonym (jawohl) skrev 2015-03-21 16:38:09 följande:

Så för någon månad sedan såg jag lite porrsidor här och där i hans historik i sin surfplatta... han påstår att han råkade klicka porreklam som påstås komma i samband med en spelsida han besöker mellan jämna mellanrum..
    Saken är den att den sidan han påstås besöka hade inte blivit sökt efter i samband med porrsidorna.
    Sedan nu gick han in i badrummet för ca en timme sedan och satte på kranen. Smög försiktigt utanpå och hörde liksom runkrörelser (han använder lotion eller barnolja när han runkar) samt att han hade täckt för nyckelhålet (som jag vet att han aldrig gör annars...).
    Hörde även ett tyst grymtande ljud. Då gick jag dit och sa att jag var kissig så hörde jag att hans röst och andning var tung. Då frågade jag om han runkade och han sa nej att han skiter...
    Men saken är den att när jag gick in i badrummet kort efter att han kom ut så luktade det inte skit och han påstod att hans skit inte luktar illa... 
    Jamen visst hur dum tror han att man är liksom?

Han bedyrar och säger att han inte har runkat överhuvudtaget men bevisen talar ju för att han har det. 

Varför har han så svårt att tala om det och förnekar att han har det?
    Om vi är i ett förhållande så borde han väl ändå kunna tala om det?
    Och om han nu har behov av att runka till porr så måste det ju innebära att jag inte räcker till, för det är ju en sak om han gör det om jag är sjuk eller av någon annan anledning inte kan ha sex med honom men när han gör det när båda är hemma ja då får man sina funderingar om allt verkligen är som det ska...

Ursäkta det blev långt, känner mig bara grovt oälskad just nu och kränkt för att han inte kan prata om det...

Jag vet att han inte sket därinne för det luktade inte skit och han var där säkerligen i tre kvart liksom...

Varför ska han stå till svars inför dig? Och vem är du som tror du har någon äganderätt på honom? Och vad får dig att tro att han inte har rätt till sitt privatliv bara för att ni är tillsammans? Den enda av er två som har problem i den här frågan är du. För det du gör är helt galet.
  • Anonym (Seriously)
    Förtryckt skrev 2015-03-22 18:30:49 följande:
    Vadå "alla" tjejer? Fel. Normala tjejer gör inte så.
    Nu läste du något annat än vad jag menar. Mer åt "Vad är grejen med de tjejer som tycker så"
    Inte alla tjejer som i alla tjejer utan bara de individer som beter sig sådär.

/ tjej som inte gör så.
  • Anonym (Wtf)

Hörde även ett tyst grymtande ljud?? WTF, jag skäms för din skull...var finns den största skämskudden när man behöver den?

• Anonym (Kvinna)

Men varför brukar du kolla nyckelhålet? Tydligen vet han att du gör så eftersom han täckte det.

Stört beteende!

Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr