• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Finns det fler än mig och min man som struntar blankt i om vi får ett barn i december?
    Tänkte kolla om det finns några som vill följas åt till ett eventuellt plus i april!
    Skulle det ta sig denna gången så har jag bf i slutet på december.
    Själv fyller jag år 27 dec, så kanske det blir en fin present, eller varför inte julklapp?
    Jag har äl runt 5e april.... Mensen är nu på sista dagen..

• Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!
  • neo3
    pandoraDiem skrev 2015-04-15 22:41:29 följande:

Jaha, ingen jul bäbis här :( mensen bestämde sig tydligen för att komma 4 dagar för tidigt. Så 4 dagar kortare lutealfas än vanligt, tack för den kroppen :(

Bara att ta nya tag igen och hoppas på nästa månad. Håller tummarna för massa plus i denna tråd också :)

Så tråkigt :(
  • liinaH
    GrönaDruvan skrev 2015-04-15 22:46:04 följande:

Förstår inte varför man ska fundera så mycket. Fastän man säger att man inte ska så gör man det.

Man skulle funkat som männen...tror inte dom sitter och funderar såhär mycket, haha

Min sa för några dagar sedan

- blir det nån bebis eller? När jag sa att det vet jag inte än så var det liksom inget mer med det.

Haha! Nej denna månaden har jag inte tänkte så mycket faktiskt och jag har inte heller kört med äl test, som jag brukar.

Min man bryr sig klart, men han vill heller inte bli besviken , därför berättade jag inte för han om mitt ' kanske kanske inte ' positiva test igår. Jag tar hellre den 'smällen' själv om det skulle va ett spökstreck. Va det fel av mig? Jag vill ju överraska han när jag vet 100%.. och ja..fråga mig inte varför jag sitter vaken halv 5 på morgonen på min lediga dag och skriver detta, jag vaknade av att jag va kissig. :)
  • Skånetjej01
    liinaH skrev 2015-04-16 04:39:04 följande:
    Haha! Nej denna månaden har jag inte tänkte så mycket faktiskt och jag har inte heller kört med äl test, som jag brukar.

Min man bryr sig klart, men han vill heller inte bli besviken , därför berättade jag inte för han om mitt ' kanske kanske inte ' positiva test igår. Jag tar hellre den 'smällen' själv om det skulle va ett spökstreck. Va det fel av mig? Jag vill ju överraska han när jag vet 100%.. och ja..fråga mig inte varför jag sitter vaken halv 5 på morgonen på min lediga dag och skriver detta, jag vaknade av att jag va kissig. :)
    Haha det är ju positivt
  • pandoraDiem

Tack för stödet tjejer. Får se vilka överaskningar kroppen har att erbjuda nästa månad. Känner art det är dags att bli kompis med den igen iaf :)

• Skånetjej01
    GrönaDruvan skrev 2015-04-16 08:32:08 följande:

Kunde inte låta bli att testa idag. Men blankt test igen. Bim -3

Samma här, skulle inte testa förrän i helgen men blev ett blankt nu istället
  • GrönaDruvan
    Skånetjej01 skrev 2015-04-16 08:38:16 följande:
    Samma här, skulle inte testa förrän i helgen men blev ett blankt nu istället

Dock såg jag ett tydligt streck under själva "den vita lappen" på testet. Kan det hamna så långt ifrån det andra? Skulle "öppna upp det" men då gick det sönder och då såg jag inget...
  • liinaH

Jahapp. Då tog jag ett nytt test precis, jag vet inte riktigt vad jag ska tänka eller tycka. Där finns ju något.. svagt. Och nu avläste jag och fotade inom test tiden..men det har inte blivit starke än igår. Kan det va så att jag har varit 'gravid' men att det avbröts så får jag min mens lite sent istället bara ?

Oh snälla hjälp mig att analysera. P.s bilden är inte regisserad vill se om ni också ser.

• liinaH

Och så här ser det ut 10 minuter efter. Översta är från imorse, och de undre är från igår. Förlåt för en till bild.

Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!