• Hattklockan

Malou fick mitt barn att äta bajs

Hej allihopa.
    För några veckor sedan vabbade jag med min lilla dotter på fem år. Vi hade en mysig stund framför morgonsoffan då Malous efter tio drog igång. Det visade sig att veckans tema var bajs, och mitt barn som haft en långdragen "kiss- och bajs"-period blev genast mycket fascinerad över detta ämne. I direktsänd TV gjorde de en Så kallad "bajskocktail" som de sade skulle bota både magbesvär och diabetes. Oturligt nog fick min lilla dotter diabetes redan som treåring och är i och med det lärt in sig i att vara sjuk på detta sätt. 

I onsdags ringde fröken från dagis och meddelade att min dotter blivit mycket sjuk, varpå jag måste åka och hämta henne på dagis. Det var en våldsam kräksjuka hon åkt på, men det var bara hon och ett annat barn som sjukat ner sig. 

Då det bara var två barn som insjuknat på hela förskolan frågade jag min dotter om hon ätit något konstigt (barn kan ju stoppa i sig vad som helst) då hon svarar att hon och hennes kompis testat att äta varandras bajs. Jag blev givetvis fruktansvärt arg och rädd över detta eftersom jag tror det är Malou som inspirerat min dotter till detta. 

Det jag undrar är hur farligt det är? Kommer hon få bestående men?

Hon blev inte frisk från sin diabetes i alla fall....

• Svar på tråden Malou fick mitt barn att äta bajs
  • Flickanx2

Huh, men fy. Ja, förstår din oro och det hela var ju onekligen inte så bra. Fast nej, några bestående men tror jag inte att hon får av det hela men jag fick mig faktiskt en tankeställare om vad det är barn ser på tv:n. Och vad det är de sänder under dagtid...

Hihi, då vet vi det. Att äta bajs "botar" inte diabetes ;) 

• Anonym (Hatar Malou)

Det är fan dags för Malou att kasta in handduken. Hon måste lämna över till någon ny ung fräsch människa med lite nytänkande. Hon mixar bajs på tv, ställer ledande frågor, berättar för gäster om deras liv så att dom inte behöver göra det. HON ÄR HEMSK och jag hatar henne. Och att hon nu dessutom influerar barn att äta bajs och bete sig som en idioter är fan förskräckligt. Usch fy och blä!!! Vi borde göra en namninsamling och se till att hon blir av med jobbet. Vilka är på???

• Anonym (nej men fy)

men nej usch & tvi! hur mår det lilla flickebarnet nu? har ni behövt åka in? jag måste säga att jag blir helt förtvivlad över hur två barn kunnat stå & äta varandras bajs på dagis utan att någon fröken upptäckt & stoppat detta! vad händer mer som fröknarna inte ser? kan man ju fråga sig... dagis måste absolut ta sitt ansvar i det här. det är helt & hållet deras fel att din dotter blev sjuk. om du inte pratat med dagis tycker jag verkligen att du ska göra det. ge dem en ordentlig utskällning, både ägaren & förskolelärarna som jobbade. de kanske borde delas ut en & annan varning. barn som äter avföring är inget som får förkomma på dagis eller någon annan stans för den delen. nu blev det här inlägget lite svamligt, men jag blir verkligen upprörd. hoppas att detta får konsekvenser & aldrig upprepas! 

• Hattklockan

Det värsta är att det inte ens var bajs de blandade i TV. Alltsammans var ju bara chokladpudding vilket fick min dotter att känna sig enormt lurad. :( Hon kommer dessutom aldrig mer vilja äta choklad...

• hästtjej156
    Anonym (Hatar Malou) skrev 2015-03-23 18:00:50 följande:

Det är fan dags för Malou att kasta in handduken. Hon måste lämna över till någon ny ung fräsch människa med lite nytänkande. Hon mixar bajs på tv, ställer ledande frågor, berättar för gäster om deras liv så att dom inte behöver göra det. HON ÄR HEMSK och jag hatar henne. Och att hon nu dessutom influerar barn att äta bajs och bete sig som en idioter är fan förskräckligt. Usch fy och blä!!! Vi borde göra en namninsamling och se till att hon blir av med jobbet. Vilka är på???

HÅLLER MED! hon sa till kvinnan med 8 barn att hon var väldigt "fruktsam", det är sånt som gör att hon inte får visa sig i bästa sändningstid. Om vi är tillräckligt många som skriver till tv4 och klagar måste de lyssna.
  • Hattklockan
    Cinza skrev 2015-03-23 18:05:21 följande:

Bajscocktail? Hur i hela fridens namn gjorde de den?

De gjorde ingen cocktail, de bara åt ifrån toaletten... :(
  • Anonym (Ha)
    Hattklockan skrev 2015-03-23 18:07:09 följande:

De gjorde ingen cocktail, de bara åt ifrån toaletten... :(

Hahahahahahaha! Man kan liksom se sin min när du skriver detta framför sig. "De gjorde ingen cocktail..." hahahahaha

Stackars Malou, kan inte vara lätt att vara henne. Bli beskylld för att få barn att äta sitt bajs av en neurotisk morsa. Hahaha det här är så sjuk udda att man knappt tror det är sant. "Malou fick mitt barn att äta bajs" sinnes..
  • Anonym (Polly)
    Anonym (Ha) skrev 2015-03-23 20:29:43 följande:

Hahahahahahaha! Man kan liksom se sin min när du skriver detta framför sig. "De gjorde ingen cocktail..." hahahahaha

Stackars Malou, kan inte vara lätt att vara henne. Bli beskylld för att få barn att äta sitt bajs av en neurotisk morsa. Hahaha det här är så sjuk udda att man knappt tror det är sant. "Malou fick mitt barn att äta bajs" sinnes..

SÅG du programmet?
  • Anonym (Ha)
    Anonym (Polly) skrev 2015-03-23 22:25:09 följande:

SÅG du programmet?

Hur har det med ts hysteriskt roliga tråd att göra?

Fan ts, du borde jobba som rubriksättare på Aftonbladet. Lätt bästa rubriken!
  • Hattklockan
    Anonym (Ha) skrev 2015-03-24 01:25:32 följande:
    Hur har det med ts hysteriskt roliga tråd att göra?

Fan ts, du borde jobba som rubriksättare på Aftonbladet. Lätt bästa rubriken!
    Jag ser verkligen inget roligt i detta. 
  • Anonym (??)
    Hattklockan skrev 2015-03-23 17:01:05 följande:

Hej allihopa.

För några veckor sedan vabbade jag med min lilla dotter på fem år. Vi hade en mysig stund framför morgonsoffan då Malous efter tio drog igång. Det visade sig att veckans tema var bajs, och mitt barn som haft en långdragen "kiss- och bajs"-period blev genast mycket fascinerad över detta ämne. I direktsänd TV gjorde de en Så kallad "bajskocktail" som de sade skulle bota både magbesvär och diabetes. Oturligt nog fick min lilla dotter diabetes redan som treåring och är i och med det lärt in sig i att vara sjuk på detta sätt. 

I onsdags ringde fröken från dagis och meddelade att min dotter blivit mycket sjuk, varpå jag måste åka och hämta henne på dagis. Det var en våldsam kräksjuka hon åkt på, men det var bara hon och ett annat barn som sjukat ner sig. 

Då det bara var två barn som insjuknat på hela förskolan frågade jag min dotter om hon ätit något konstigt (barn kan ju stoppa i sig vad som helst) då hon svarar att hon och hennes kompis testat att äta varandras bajs. Jag blev givetvis fruktansvärt arg och rädd över detta eftersom jag tror det är Malou som inspirerat min dotter till detta. 

??
  • Anonym (Va)
    Hattklockan skrev 2015-03-23 17:01:05 följande:

Hej allihopa.

En femåring borde veta bättre än att äta bajs! Du kan skylla på tv bäst du vill men jag tror att felet ligger någon annanstans.
Svar på tråden Malou fick mitt barn att äta bajs