Malou fick mitt barn att äta bajs
Hej allihopa.
För några veckor sedan vabbade jag med min lilla dotter på fem år. Vi hade en mysig stund framför morgonsoffan då Malous efter tio drog igång. Det visade sig att veckans tema var bajs, och mitt barn som haft en långdragen "kiss- och bajs"-period blev genast mycket fascinerad över detta ämne. I direktsänd TV gjorde de en Så kallad "bajskocktail" som de sade skulle bota både magbesvär och diabetes. Oturligt nog fick min lilla dotter diabetes redan som treåring och är i och med det lärt in sig i att vara sjuk på detta sätt.
I onsdags ringde fröken från dagis och meddelade att min dotter blivit mycket sjuk, varpå jag måste åka och hämta henne på dagis. Det var en våldsam kräksjuka hon åkt på, men det var bara hon och ett annat barn som sjukat ner sig.
Då det bara var två barn som insjuknat på hela förskolan frågade jag min dotter om hon ätit något konstigt (barn kan ju stoppa i sig vad som helst) då hon svarar att hon och hennes kompis testat att äta varandras bajs. Jag blev givetvis fruktansvärt arg och rädd över detta eftersom jag tror det är Malou som inspirerat min dotter till detta.
Det jag undrar är hur farligt det är? Kommer hon få bestående men?
Hon blev inte frisk från sin diabetes i alla fall....