Avskyr min sambos dotter
Oj. Ja, vad säger man. Han kanske inte är rätt för dig, trots allt. En stor del av honom, är ju hans dotter. Tycker du inte om den delen och inte klarar av att leva med den delen, då är nog inte den mannen rätt för just dig.
Oj. Ja, vad säger man. Han kanske inte är rätt för dig, trots allt. En stor del av honom, är ju hans dotter. Tycker du inte om den delen och inte klarar av att leva med den delen, då är nog inte den mannen rätt för just dig.
Du kommer ju bli halshuggen nu, och troligen jag med, men i min erfarenhet så är det bara att bita ihop och vänta tills de fyller 18 - med lite tur slipper man skiten då.
Ja, eller så väljer du bort karln - det är liksom bara de alternativen. Av någon skum anledning har föräldrar hemskt svårt att se sin avkommas brister och förstå att resten av världen inte dyrkar dem eller ens tycker om dem...det är typ kriminellt att inte älska barn...mycket udda, men så är det, tyvärr.
...och ännu mer udda är att så snart folk fyller 18 så klarar Familjelivs-eliten av att spy skit över dem, för då är de ju vuxna. Mycket dubbelmoral och konstigheter här på forumet.
Håller med i detta. Han är inte för dej!Jag förstår inte hur man kan AVSKY ett barn. Men jag håller ändå med dig i sak även här.