• Maddi

Konstant huvudvärk!

Jag har alltid haft svår huvudvärk och under graviditeten väldigt nycket. Alvedon hjälper inte ett skit och jag behövde att kroppen började om helt på noll och fick citodon utskrivet. Tog ett par sånna till natten, då man kan bli trött av dom, och när jag vaknade va huvudvärken borta och den kom inte tillbaka på ett bra tag. Annars kan akupunktur ha god effekt

• Maddi
    niinnii87 skrev 2015-03-27 10:16:43 följande:

Men är citodon verkligen bra att ta när man är gravid? För jag fick höra att jag skulle vara försiktig med mina citodon när vi försökte bli gravida för att det kunde störa..

Jag ska ringa å höra vad dom kan göra för hjälpa mig med huvudvärken. Vaknade av mindre huvudvärk idag än annars. Ett gott tecken men än har dagen knappt börjat för mig!

jag fick dom utskrivet från förlossningen, de är ju inte sån fara om man inte tar varje dag, man måste ju tänka till. Det var en tjej som tog citodon varje dag och det påverkade barnet att den va tvungen att trappas ner med morfin. Men jag har tagit 2 stycken tre gånger under 9 veckor. Så då gör de ju inget. De är påfrestande och ha huvudvärk med.
Svar på tråden Konstant huvudvärk!