-
Så jävla osmakligt. Men vad kan man förvänta sig av de OCD-runkande fjortisarna som hänger på 9gag och 4chan?Rakad Apa skrev 2015-03-26 20:20:20 följande:
-
Samma skrot och korn.Rakad Apa skrev 2015-03-26 21:03:31 följande:
Nej då, jag hänger på Reddit.
-
Vad dillar du om?Anonym (zZz) skrev 2015-03-27 22:14:42 följande:
Antagligen nedskjutet av jaktplanet. Inga bilder har visats från kraschen.
-
Ett tips, köp bättre flygbiljetter och bättre bagage. Jag snittar 45-50 enkelresor med flyg om året. Taxi till flygplatsen, Fast Track, lounge, en samsonite lite, app i telefonen och det tar mig max tio minuter mellan taxi och gaten, ibland med ett stopp i loungen om jag är tidig.Förtryckt skrev 2015-03-31 17:31:14 följande:
Allt med att flyga har blivit jobbigt, anser jag. Kanske är det åldern?
Det är ibland så man undrar vad man står ut med för att få ett par veckors varmt klimat. Tunga väskor ska bäras tills armarna nästan går av, det ska tragglas med pass och boardingkort, man får panik om man tror man glömt något...
Man får inte ta med sig en vattenflaska, gater byts...
Och har man otur kan man få en färd där det känns som om man är instängd i en torktumlare.Där allting skakar åt alla håll.
Usch.
-
Flyger i tjänsten (jösses, vem skulle flyga så mycket privat?!). Och företaget klimatkompenserar för hela vår verksamhet, inklusive våra tjänstebilar, som för övrigt är gashybrider.Anonym (Biggls) skrev 2015-04-03 01:35:38 följande:
Privat med familjen?
Det här är Familjeliv och att flyga är riskabelt skit ens om man har bra benutrymme.
Dessutom förstör man klimatet för våra barn.
För även du slarvar nog med Klimatkompensation.