• Sebbe

"Knulla din pappa!"

Alltså JAG GER UPP!

Dagens ungar borde fan uppfostras a la 1700-modell.

Jag har varit och handlat, går hemåt, gå igenom ett litet gäng barn, typ 9-13 års ålder kanske. Bryr mig inte, tittar inte ens på dem. Efter ett tag åker en kille ikapp mig, på en sådan där sparkcykel ( bara en sådan grej)?. Och pekar mig fuck you 5 cm från mitt ansikte.

Varpå jag säger ganska högt: - HUR FAAN BETER DU DIG EGENTLIGEN?!

Och då säger ungjäveln, till mig, liten tanig fräkning, 10-13 åring

-KNULLA DIN PAPPA!

Allvarligt talat??? Vart är världen pålägg? Hur fan uppfostras ungarna egentligen? Eller snarare hur uppfostras de inte? Vad får man lov att göra/inte göra, kan inte lova att jag inte lappar till honom om det händer igen.

Får man lov att söka upp skolan jag tror han går på och leta reda på odågan så föräldrarna kan få reda på det?

• Svar på tråden "Knulla din pappa!"
  • Voluptuous Shalimar
    Nomanisanisland skrev 2015-04-09 14:13:45 följande:
    Barn är som den är. Den enda vidriga är örfilspervot ovan.
    Vad menar du med den första meningen? jag pekade inte fuck mot folk när jag var barn. Inte heller svor jag eller var oförskämd mot vuxna. Menar du att barn i allmänhet är små troll som beter sig precis hur som helst och det går inte att göra något åt detta? 
  • Anonym (Vidrigt...)
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-04-09 14:17:45 följande:
    Vad menar du med den första meningen? jag pekade inte fuck mot folk när jag var barn. Inte heller svor jag eller var oförskämd mot vuxna. Menar du att barn i allmänhet är små troll som beter sig precis hur som helst och det går inte att göra något åt detta? 
    Det är så de flesta föräldrar resonerar. Det är därför ungarna är så jävla vidriga nu för tiden.
  • Nomanisanisland
    Anonym (Vidrigt...) skrev 2015-04-09 14:19:15 följande:
    Det är så de flesta föräldrar resonerar. Det är därför ungarna är så jävla vidriga nu för tiden.
    Känner massor med ungar. Ingen är särskilt vidrig. Vad jag menar är att barn blir som de tillåts eller uppmuntras att vara.
  • Nomanisanisland
    Anonym (Vidrigt...) skrev 2015-04-09 14:19:15 följande:
    Men ja vore jag barn skulle jag också vara arg och oförskämd mot någon som dömde ut mig som vidrig eller litet troll - och med all rätt. Respekt får man inte, den förtjänar man, och det gäller vuxna med.
  • Anonym (Vidrigt...)
    Nomanisanisland skrev 2015-04-09 14:24:47 följande:
    Men ja vore jag barn skulle jag också vara arg och oförskämd mot någon som dömde ut mig som vidrig eller litet troll - och med all rätt. Respekt får man inte, den förtjänar man, och det gäller vuxna med.
    Ungjävlarna agerar högst oprovocerat.
  • Nomanisanisland
    Anonym (Vidrigt...) skrev 2015-04-09 14:27:52 följande:
    Ungjävlarna agerar högst oprovocerat.
    Som sagt. Din attityd till barn är bara vidrig.
  • Anonym (Vidrigt...)
    Nomanisanisland skrev 2015-04-09 14:29:16 följande:
    Som sagt. Din attityd till barn är bara vidrig.
    Den kanske skulle vara bättre om ungarna inte betedde sig som svin.
  • Nomanisanisland
    Anonym (Vidrigt...) skrev 2015-04-09 14:30:39 följande:
    Den kanske skulle vara bättre om ungarna inte betedde sig som svin.
    Du generaliserar så det är helt meningslöst att diskutera.
  • Anonym (Vidrigt...)
    Nomanisanisland skrev 2015-04-09 14:32:22 följande:
    Du generaliserar så det är helt meningslöst att diskutera.
    Det gör ju du med när du påstår att "barn är barn"

Barn kan också bete sig som fittor och det gör dom. Tyvärr försöker föräldrar och vuxna släta över deras fittiga beteende hela tiden.
  • Nomanisanisland
    Anonym (Vidrigt...) skrev 2015-04-09 14:41:56 följande:
    Det gör ju du med när du påstår att "barn är barn"

Barn kan också bete sig som fittor och det gör dom. Tyvärr försöker föräldrar och vuxna släta över deras fittiga beteende hela tiden.
    Ha det så kul
  • Voluptuous Shalimar
    Nomanisanisland skrev 2015-04-09 14:24:47 följande:
    Jag dömer inte ut någon. Det gör däremot du, som hävdar att "barn är som de är". Det är ju lika skitdumt som att påstå att "kvinnor är som de är". 
Svar på tråden "Knulla din pappa!"