• KillBill

Jimmie Åkesson hos Skavlan

Gert skrev 2015-03-29 18:20:35 följande:
    Det är bara SD som är tillräckligt intelligenta för att se det. Så din teori att SD är lågutbildade idioter stämmer inte. Tvärtom är det många högutbildade som röstar på SD.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Det där med många är relativt. Sist jag såg en uppgift om antalet högutbildade i SD så låg siffran på 7% vilket innebär att 93% inte är högutbildade.
  • KillBill
    Anonym (anna) skrev 2015-03-29 18:41:53 följande:

Jag röstar på SD och jag skulle ALDRIG kalla mina medmänniskor för "lågbegåvade idioter"? Vilket oborstat språk.

Bra! Men jag lovar dig, det finns många Sverigedemokrater som inte drar sig för att kränka medmänniskor. Du behöver bara läsa här i tråden för att hitta exempel.
  • KillBill
    Gert skrev 2015-03-29 22:00:50 följande:
    Vem bryr sig om vad Lena Mellin tycker? Hon är ju rödare än Ohly.
    Intressant hur olika man kan bedöma en människa. Jag är av uppfattningen att Lena Molin ligger nära Alliansen i sina värderingar och att hennes roll är att vara en motpol till aftonbladets ledarsida som har en tydlig socialdemokratisk inriktning.
  • KillBill
    Sweet Sofia skrev 2015-03-29 23:13:16 följande:
    Då söker du på fel sätt. Stod i de flesta norska tidningarna igår.

Även pappersformat. Men det är svårt att lägga in i tråden. (Har ingen fungerande kamera eller scanner).
    Lägg ner. det är är satitr/på skoj.
  • KillBill
    Anonym (anna) skrev 2015-03-30 08:37:50 följande:

Det är så löjligt när man tror att SD:are är mer rasister än andra. På YT finns tydliga bevis på att det finns mkt värre synpunkter i de andra partierna. "UG valstugerasism" . Jag måste använda skämskudde när jag tittar! Pinsamt sa Bill, väääldigt pinsamt sa Bull.......

Jag föreslår att du startar en tråd med dessa pinsamma klipp från andra partier som du hittat på YT så att vi får titta på det.
  • KillBill
    Anonym (FridaBabe) skrev 2015-03-30 12:08:55 följande:
    Är du medveten om att islam är ingen ras? Det är en blandning mellan ideologi och religion. Så det klassas inte som rasism, nej. Som sekt, kanske. Indoktrinering, troligtvis. Men ras? Nej. Eller påstår du att katoliker är också en ras?
    Har du läst hela artikeln eller uttalar du dig bara utifrån texten i länkarna?
Svar på tråden Jimmie Åkesson hos Skavlan