• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Anniiica
    bebba83 skrev 2015-05-18 09:38:34 följande:

phpobj8Kr78664.jpg

Idag fick vi se en sprallig krabat och jag beräknas vara i 12+2 :)

detta är lätt det häftigaste jag vart med om !

Åh va härligt!

Fin bild!! :))
  • Beya

phpobj8Kr78664.jpg

Grattis! Härlig känsla ????
  • gällka88

phpobj8Kr78664.jpg

Fiiin :)

Var det ett VUL eller ett "vanligt "UL?
  • bebba83

Tack :) helt grym känsla, tårarna bara sprutade ha ha. Nej det gick med vanligt ultraljud nu. Kändes så häftigt!

• Snobi
    bebba83 skrev 2015-05-18 13:42:40 följande:

Tack :) helt grym känsla, tårarna bara sprutade ha ha. Nej det gick med vanligt ultraljud nu. Kändes så häftigt!

Grattis, vad kul! Men 12+2, då har du bf i nov? Eller tänker jag fel?
  • bebba83
    Snobi skrev 2015-05-18 15:49:37 följande:

Grattis, vad kul! Men 12+2, då har du bf i nov? Eller tänker jag fel?

Ja hon tror på nån av de sista dagarna i november :)
  • gällka88

Den värsta eftermiddagen i mitt liv. Vid toabesök efter lunch kom de blod på papperet, i den värld man befinner sig i just nu, jättemycket blod. En rosa flytning! Fick panik och lämnade praktiken snabbare än blixten, ringde sambo och grät ögonen ur mig. Har aldrig varit så orolig i hela mitt liv! Ringde gynmott. då min BM inte hade telefontid. Fick komma dit 30 min senare, blev undersökt och fick göra ett VUL där man såg full aktivitet!! Stenen från mitt bröst och mina axlar försvann! Vilken underbar känsla! Han trodde jag inte är lika långt gången som jag trott utan tippade på vecka 8-9 nånstans. Enligt sista mens är jag i slutet av vecka 10. Vilket känns lite jobbigt då de blir längre till "säkerheten"...

• Loveway
    liinaH skrev 2015-05-18 05:20:07 följande:

Haha samma här, blir 8+1 idag enligt ultraljudet igår. :) enl mina beräkningar ska det va 8+3, men vi får se :D

Haha jaså du, vad roligt :) Åh har du redan fått göra ett UL? Hur kommer detta sig? Är så nojig och orolig så skulle himla gärna vilja kolla att allt står rätt till där inne jag också.
  • Loveway
    gällka88 skrev 2015-05-18 16:32:54 följande:

Den värsta eftermiddagen i mitt liv. Vid toabesök efter lunch kom de blod på papperet, i den värld man befinner sig i just nu, jättemycket blod. En rosa flytning! Fick panik och lämnade praktiken snabbare än blixten, ringde sambo och grät ögonen ur mig. Har aldrig varit så orolig i hela mitt liv! Ringde gynmott. då min BM inte hade telefontid. Fick komma dit 30 min senare, blev undersökt och fick göra ett VUL där man såg full aktivitet!! Stenen från mitt bröst och mina axlar försvann! Vilken underbar känsla! Han trodde jag inte är lika långt gången som jag trott utan tippade på vecka 8-9 nånstans. Enligt sista mens är jag i slutet av vecka 10. Vilket känns lite jobbigt då de blir längre till "säkerheten"...

Usch kan inte för mitt liv förstå känslan du måste fått. Denna oro man redan går runt med, och sen blod på det. Underbart att allt såg bra ut iaf :) Då kan man slappna av lite iaf.
  • Pyret 85
    gällka88 skrev 2015-05-18 16:32:54 följande:

Vad skönt att allt såg bra ut.
Svar på tråden BF december 2015 :-)