BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Försökte mig på att läsa igenom alla sidor i tråden, kom till sid 89 och sen orkade jag inte mer. ;)

Hey! Jag tror jag passar in i denna tråd, har enligt egna beräkningar (vilket är svårt då min menscykel har varit på 54 dagar) men jag går på senaste mensen, så borde jag vara kring v. 10-11 och har då BF i dec 2015. Detta har kommit som en chock för mig och kan inte riktigt fatta. Dock faller många bitar på plats, då jag varit rejält oroad över min hälsa senaste veckorna då min energi har dalat från 100% till 0%, illamående, ointresserad av kött, känslig för alla dofter, avsmak för karln, enorm trötthet, nattliga kissanden, rapar, svullen i magen. Trodde jag höll på att gå in i en depression, har känt mig så likgiltig till allt.
Av ngn anledning satt jag å kollade i min gamla dagbok och hamnade på de sidor där jag beskrev min 1:a grav för 1,5 år sedan,,och då väcktes en tanke att jag kanske skulle vara gravid?!?!! å japp, det visade ett plus, så diagnos cancer eller utbrändhet blev GRAVID!!! Skall nu till MVC den 21 å få det konstaterat igen :)
Skall bli kul att följa er alla i denna tråd. Jag längtar tills illamåendet å min enorma trötthet försvinner..det är tufft att känna sig som en bra mamma till en 1,5 åring när man mår så här :/
Jag håller på att bli tokig. I torsdags hade jag försts bra dagen sen v.3, är i v. 11+0 idag. Så jag hann tro att det värsta är över. Orkade städa och fick äntligen tvättat fönstrens. Men så på kvällen kände jag hur pulsen inte ville gå ner utan var över 90 hela tiden. På fre morgon vakna jag vid fyra för första spyrundan. Så igår har inget hållts inne :( är så less på illamåendet, när ska man få njuta av att vara gravid?
Blir så glad av att läsa att illamåendet underlättat för några av er mammor, önskar inte dehär illamåendet ens till min värsta fiende.
Jag håller på att bli tokig. I torsdags hade jag försts bra dagen sen v.3, är i v. 11+0 idag. Så jag hann tro att det värsta är över. Orkade städa och fick äntligen tvättat fönstrens. Men så på kvällen kände jag hur pulsen inte ville gå ner utan var över 90 hela tiden. På fre morgon vakna jag vid fyra för första spyrundan. Så igår har inget hållts inne :( är så less på illamåendet, när ska man få njuta av att vara gravid?
Blir så glad av att läsa att illamåendet underlättat för några av er mammor, önskar inte dehär illamåendet ens till min värsta fiende.
Va roligt att vi befinner oss så nära varandra :)
Enligt min app så har jag bf den 9/12 men får se om jag kanske blir förflyttad på torsdag. Ska bli så spännande, hoppas verkligen kunna få till ett ul under besöket
Usch vad jobbigt för dig! Det sägs ju att det blir bättre efter v12 så håller tummarna för dig. Själv har jag haft väldigt mycket illamående men inga kräkningar och senaste veckan har varit något bättre (innan kunde jag inte gå i närheten av vissa lukter av mat) så hoppas att det innebär att jag är påväg ut ur illamående-perioden (10+0 idag).
Var bor ni?
Gå till läkaren och säg att ni mår illa och kräks! Så får ni säkerligen lergigan COMP utskrivet. Några fler förstagångsföderskor från Stockholm i denna tråd? Jag har BF 24/12 (stackars barn;)).