• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Anniiica
    moruri skrev 2015-06-26 23:19:48 följande:

Innan har jag bara känt av lite fladder men ikväll är det full aktivitet i magen! :D underbart att få känna det igen! V16+6 idag!

Åh va härligt! :)
  • Anniiica
    Honsomvill skrev 2015-06-27 10:01:22 följande:

Vad tror ni att ni får för kön på bebis?
    Jag vill nog tro pojke.

Jag tror på tjej och alla andra kille.
    Så spännande på BB o se vem som har rätt:)
  • Polly 98

Jag tror på tjej denna gången. Men vi får se på rul om 2 veckor om bebis vill visa

• villvillvill

Hej.
    Ny i tråden men väntar mitt tredje barn den 23 december. Har en son född 11 och en dotter född 13 sedan innan
    Vi har än inte alls gått ut med graviditeten för mer än min mamma å mina systrar så kan vara kul att få prata av sig med er. :)

• chokladgroda

Hej tjejer!
    Får jag haka på?
    Väntar tredje barnet med BF 9/12. Vecka 16+2 nu med andra ord. Känt fladder i magen att par gånger med några dagars mellanrum men nu var det ett par dagar sen sist. Längtar tills jag känner ordentligt att det faktiskt är någon där inne. Får mig konstigt nog lite orolig att inte känna ;) kände andra barnet redan i vecka 14+4 så jämför såklart med det..
    Ultraljud vecka 28, längtar som bara den! Kommer inte kolla kön, inte gjort med dom andra med tror på en tredje pojke. Ska bli spännande att se sen på förlossningen (dock är jag sjukligt nyfiken denna gång och lite sugen på att kolla men mannen vägrar) :)

• evve88

Välkomna ni nya! :) och åh va avis ja är att ni känner bebis :) är 17+2 idag men inte kännt nått än :) hoppas hoppas man gör de snart. Längtar tills de känns lire utanpå med så sambon kan känna :D

• SsJj

Nu vet alla på min sida släkten om bebisen.

Vissa är glada men jag hade aldrig räknat med så mycket fula kommentarer..

Hur dåligt planerar ni? (BF 24 efter kub). Vem vill fylla år i december?

December som redan är så dyrt!

Tänk om det blir en pojke, stackaren som får två storasystrar.

Hur stor ska du bli denna gången?

Jag var rätt matt sen..

Försökte med att december är en mysig månad med tända ljus och snö och pulkaåkning och marknader men det tyckte ingen..

Till slut tänkte jag kläckt ur mig att ja sambon kanske skulle fått sin abort igenom då om det nu är så fel. Så hade det kanske inte varit så illa med en decemberbebis ändå.

Har fortfarande inte berättat för någon på sambons sida. Trots att vi bor så nära alla så träffas vi sällan. I värsta fall så får dom en överraskning vid nästa familjesammankomst när jag är i vecka 19 och kulan är ett faktum... Usch så gnällig man kan bli ibland! :) ;)

• Anniiica
    SsJj skrev 2015-06-28 09:54:52 följande:

Nu vet alla på min sida släkten om bebisen.

Vissa är glada men jag hade aldrig räknat med så mycket fula kommentarer..

Hur dåligt planerar ni? (BF 24 efter kub). Vem vill fylla år i december?

December som redan är så dyrt!

Tänk om det blir en pojke, stackaren som får två storasystrar.

Hur stor ska du bli denna gången?

Jag var rätt matt sen..

Försökte med att december är en mysig månad med tända ljus och snö och pulkaåkning och marknader men det tyckte ingen..

Till slut tänkte jag kläckt ur mig att ja sambon kanske skulle fått sin abort igenom då om det nu är så fel. Så hade det kanske inte varit så illa med en decemberbebis ändå.

Har fortfarande inte berättat för någon på sambons sida. Trots att vi bor så nära alla så träffas vi sällan. I värsta fall så får dom en överraskning vid nästa familjesammankomst när jag är i vecka 19 och kulan är ett faktum... Usch så gnällig man kan bli ibland! :) ;)

Men vilken släkt!
    Usch, det är väl hur underbart som helst att få en pojke som får två storasystrar som älskar honom!
    Hoppas det kommer mer glada kommentarer för er och allt går bra! :)
  • velvet

SsJj - Du är inte ett dugg gnällig! Klart som fan att blir på dåligt humör efter alla dom, otroligt oförskämda och elaka, kommentarerna. Inte okej. Hoppas att du kan skaka av dig det här och njuta av bebisen i magen! Personligen är jag bara glad över att få en decemberbebis (jag och sambon, som också fyller år i december, ÄLSKAR den månaden!) och nästa sommar kommer bebisen att vara 6-7 månader - man har hunnit bli tillräckligt "stabil" som förälder för att kunna vara ute och njuta av väder och ledighet.

Svar på tråden BF december 2015 :-)