BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Villvillvill och ensamstående80:
Jag är gastric sleeve opererad i dec -14. Hade nästan hunnit gå ner hela min övervikt när jag blev gravid, 7kg kvar. Hur har er viktuppgång sett ut? Har själv gått upp 1-2 kg. Hoppas att jag kan stå stilla här och inte lägga på mig så mycket mer. Har också massa extra kontroller nu IOM operationen.
Villvillvill och ensamstående80:
Jag är gastric sleeve opererad i dec -14. Hade nästan hunnit gå ner hela min övervikt när jag blev gravid, 7kg kvar. Hur har er viktuppgång sett ut? Har själv gått upp 1-2 kg. Hoppas att jag kan stå stilla här och inte lägga på mig så mycket mer. Har också massa extra kontroller nu IOM operationen.
Hallo alla preggos!
Nu är ja orolig, igen!! Har haft en väldigt stressig EM på jobbet. När de väl lugnade sig och jag kunde andas lite kände jag en ilande smärta i bebismagen.. Gick över efter lite vatten och en stunds sittande...nu kommer de å går lite.
Men tror ni bebis kan ha blivit väldigt påverkad av min stress??
Var på RUL igår. Bf 6 december. Allt såg bra ut! :)

Hallo alla preggos!
Nu är ja orolig, igen!! Har haft en väldigt stressig EM på jobbet. När de väl lugnade sig och jag kunde andas lite kände jag en ilande smärta i bebismagen.. Gick över efter lite vatten och en stunds sittande...nu kommer de å går lite.
Men tror ni bebis kan ha blivit väldigt påverkad av min stress??
Var på RUL igår. Bf 6 december. Allt såg bra ut! :)

Fråga: Hur klarar ni av att vänta till RUL för att kunna se att allt är ok med barnet?
Tänk om man kommer dit och så har barnet varit dött i flera veckor?
Fråga: Hur klarar ni av att vänta till RUL för att kunna se att allt är ok med barnet?
Tänk om man kommer dit och så har barnet varit dött i flera veckor?
Hej alla!
Har bara skrivit nångång här innan, mest läst inlägg.
Igår va vi på RUL, fantastiskt! Det lilla pyret visade sig från sin bästa sida o va me på noterna. :) Vände o vred, sparka, vinka o gapade stort. Vi gick många fina bilder. Allt såg så bra ut o det lilla hjärtat tickade på. :)
Gick in i vecka 19 (18+0) idag o den 9:e december är BF för vår lilla flicka! <3
Lycka!

För att bli lugnad lite så får vi komma till bm varje vecka och lyssna på hjärtat på bebisen :) sen har vi köpt ett angelsound så att man kan lyssna själv också. Men givetvis är det ju nervöst att vänta på rul. Har vårat nästa fredag.