BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

Har också RUL idag, också mer nervös nu än vad jag var med sonen. Kommer ta reda på kön om det går :p
sosso08 - vi tänker också kolla! Håller tummarna för att det går att se. Vår dotter kommer att vara 4 år när bebisen kommer så vi tänker som ni, att det är bra (och roligt) för henne att kunna förbereda sig på lillebror/lillasyster. Och jag vill också förbereda mig. Nervöst!
18+0 idag och dags för RUL, så nervös att jag mår illa! Minns inte att jag var nervös öht när jag väntade dottern, men nu känns det som att man vet vad som "står på spel" på något vis.
Jag har gått upp ca 4 kg (är normalviktig), är det normalt/inom ramen för vad som betraktas som hälsosamt? Hittar ingen bra sida där man kan läsa om detta. Tips?
När man fått reda på könet på rul och bm säger "om det är en pojke döljer han det väl" hur säker kan man va på att det stämmer då?
Har hittat en jättefin Emmaljunga vagn med rosa detaljer. Men det är 2015 års modell o de nya modellerna har inte den färgen. Ev kan man ju inte lämna tillbaka o byta OM en pojke tittar ut pga utgående modell. Vågar man chansa?:)
Beya - Det var precis den sidan jag letade efter, tack! Jag tror dock inte att man ska stirra sig blind på den där tabellen, förra gången gick jag upp mycket mer under den första halvan av graviditeten och mycket mindre under den andra halvan. Så oroa dig inte (om du nu gör det)!
Man kan räkna ut det på babyhjälp.se
Jag väger lika mkt som jag egentligen inte ska väga förrän i sjätte månaden:/
Beya - Det var precis den sidan jag letade efter, tack! Jag tror dock inte att man ska stirra sig blind på den där tabellen, förra gången gick jag upp mycket mer under den första halvan av graviditeten och mycket mindre under den andra halvan. Så oroa dig inte (om du nu gör det)!
Vi va på rul igår och den 8de december får vi en liten pojke! Så lyckliga :)