BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Tack så mycket hörni! Allt gick väldigt bra. Var ju i barnmorskornas ögon en snabb förlossning även om jag med min erfarenhet tyckte den var seg. Sprack inget och bebis mådde hur bra som helst. Gick in i vecka 37+5 idag, precis samma vecka som mellankillen är född. Bf 9/12.
Ska bli såååå skönt att få komma hem efter idag. Ligger för tillfället på sjukhusets gynavdelning och väntar ut barnläkare för sextimmarskollen. Sen ska jag hem och mumsa i mig salami och brieost :) hihi
Är det bara jag som är då nervös inför förlossningen? Kan inte tänka på den utan att känna mig rädd och orolig...
Är det bara jag som är då nervös inför förlossningen? Kan inte tänka på den utan att känna mig rädd och orolig...
Hej! Får man hoppa in såhär i slutet? Har 15 dagar till BF och börjar känna mig urless på allting. Är hemma med gravpenning och håller på att sega ihop totalt känner jag. Vore trevligt att småprata med andra i samma sits.
Hej! Får man hoppa in såhär i slutet? Har 15 dagar till BF och börjar känna mig urless på allting. Är hemma med gravpenning och håller på att sega ihop totalt känner jag. Vore trevligt att småprata med andra i samma sits.
Grattis grattis! Så skönt att få honom på utsidan!
38+1 idag. Fött de andra barnen 40+2 och 41+1, vill verkligen inte gå över tiden. Tycker han kan stanna en vecka till. Sen komma illa kvickt.
Yes, första barnet! Och inte en endaste liten känning har jag. Har liksom inte känt en enda sammandragning under hela graviditeten typ. Funderar på om det kanske tyder på att man kommer gå över en del... Worst case är att det är 29 dagar kvar, bor i sthlm och förstått att man blir igångsatt efter två veckor.
Hur mår du? Har du barn sedan tidigare?