BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Nu har jag haft regelbundna o lite smärtsamma sammandragningar sen 14.30. Även om jag fött barn innan så känner jag mig såå osäker på när det är dags o ringa in till sjukhuset! Med sonen gick ju vattnet så då var det ingen snack om saken men nu är jag bara osäker. Vill ju inte ringa in sen slutar de igen som de gjorde i måndags
Det känner jag igen! Det kommer så plötsligt så jag blir rädd att ungen ska ramla ut ????
Min bebis var inte fixerad vid lunchtid, men på kvällen Fick jag värkar och bebisen kom 16 dagar innan bf :) så den kan vara ruckbar ända till den är påväg ut!
Mellan ca 5 minuter. Vi kommer nog åka in på en koll iaf
Hur e det, Beya - är väntan öntligen över för er? Spännande! Inget händer här ännu... :-\
Jag har fått tid klockan 10.00 för överburenhetskontroll. Dom sa att dom troligen startar mig idag, att dom iaf inte släpper hem mig. Så nu är allt packat för bebis! Är så nervös.
Äntligen!!
BF + 15 idag. Hoppas ingen av er behöver gå över så mycket.
Jag tänker på dig Beya - hoppas allt är som det ska!
Jag har fått tid klockan 10.00 för överburenhetskontroll. Dom sa att dom troligen startar mig idag, att dom iaf inte släpper hem mig. Så nu är allt packat för bebis! Är så nervös.
Äntligen!!
BF + 15 idag. Hoppas ingen av er behöver gå över så mycket.
Jag tänker på dig Beya - hoppas allt är som det ska!
Jag ska dit på tisdag ???? mitt sista besök! Nu börjar det närma sig. Men förväntar mig att gå över mycket. Förra gången gick jag över 18 dagar och fick igångsättning.