• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Fjärde barnet

Triomamman: då har vi det väldigt lika, barn som är i samma ålder. Då kan vi följas åt genom graviditeten. Har du flickor och pojkar? Jag borde vara i vecka 4+3, vilken vecka är du i?

• Trissen

Hej!
    Jag hoppar in här, plussade igår och om allt går vägen blir det vårt tredje barn, är 33 år. Har sedan tidigare två flickor på 5 och 7 år. BF 19/12. Känslorna och tankarna snurrar, superlycklig och samtidigt nojig på ett sätt jag inte varit i tidigare graviditeter tycker jag=). Kul att hitta andra att bolla med, är på jobbet och får inte mycket gjort=)

• Stura
    anabana skrev 2015-04-11 09:05:50 följande:

Hej alla! Är nu i vecka 5 (4+3) men känner inte av ngt mer än att jag är extra trött på kvällen, och lite ilningar då och då i magen. Är det någon annan som inte heller känner av några direkta symptom? Blir lite orolig...

Hej, jag är i 5+2 och det enda symtomet jag har är trötthet och viss ömhet i brösten! Blir såklart orolig men det verkar inte vara helt ovanligt.. :)
  • Triomamman
    Fjärde barnet skrev 2015-04-11 09:10:16 följande:

Triomamman: då har vi det väldigt lika, barn som är i samma ålder. Då kan vi följas åt genom graviditeten. Har du flickor och pojkar? Jag borde vara i vecka 4+3, vilken vecka är du i?

Jag har en pojke och en flicka :). Vad har du?

Jag tror att jag är någonstans mellan vecka 4+ och 5+. Iaf enligt veckoindikatorn på ett digitalt test jag tog igår. Men senaste mens hade jag den 14 Februari så går man efter det så skulle jag vara i vecka 8 men det stämmer inte. Tror att jag kanske behöver göra VUL för att veta mer exakt. Tror iaf att jag är beräknad någonstans mellan 8-15 Dec :)
  • Vadvetjaaaaag

Idag har jag superont i äggstockarna typ. De drar å så :( å när ja går gör de ont. Någon annan som känt så?

• SilentHill
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-04-11 11:13:43 följande:

Idag har jag superont i äggstockarna typ. De drar å så :( å när ja går gör de ont. Någon annan som känt så?

Inte i denna graviditeten än men vid förra hade jag jätteont i äggstockarna. 
  • Triomamman
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-04-11 11:13:43 följande:

Jag hade ganska ont igår tillsammans med molvärk. Det är mest troligt ligament som stramar och gör ont och inte äggstockarna :)
  • Triomamman
    Fjärde barnet skrev 2015-04-11 11:39:41 följande:

Triomamman: 3 flickor.

Vad roligt :). Har du någon känsla av vad det kan vara denna gången? Jag har en känsla av att det är en pojke :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)