• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • pysselini
    eskimopuss skrev 2015-04-12 00:05:03 följande:

Hej! Idag kunde jag inte hålla mig längre med att öppna ett test trots 4 dagar kvar till bim. Jag har känt på mig att jag var gravid eftersom jag fick en liten blödning för nån vecka sedan, brösten ömmar och humöret svänger. Jag är galet känslig för hormoner och reagerar för minsta lilla. Hur som, testet visade positivt och bf är 23/12.

Vi har en dotter på 3 år sedan innan och sambon har en son. Jag har varit gravid ytterligare 2 gånger innan men gjort abort. Den stora skillnaden nu är att vi har planerat det här barnet. Den stora skillnaden är den direkta lyckan när strecket på stickan kom fram! Det känns som att sväva på moln. :)

Jag ville bara säga hej till er och jag hoppas att vi kommer att följa varandra ett tag framöver. Grattis till er andra också! :)

Grattis!! Jag plussade också idag 4 dagar innan BIM. Beräknad bf ca 24e dec. Har också en dotter på 3 år som babblat länge om syskon :)
  • joss82
    miserable skrev 2015-04-12 14:35:12 följande:

BF 17 Dec med ett litet IVF barn :) mitt första plus och många års kämpande :)

Åh grattis!!!
  • 0901155184

Tjena. Får man hänga med här kanske? Jag plussade igår och är enligt uträkningar beräknad den 27/12. Då detta blir mitt 4e barn och jag gått över två veckor med alla barn så hoppas jag helt ärligt att jag gör det denna gång med.:)

Allt är superoverkligt ännu men helt underbart!

Petra
  • petronellla
    Floyder skrev 2015-04-12 00:14:08 följande:

BF den 17 december. Någon i Skåne här?

Hur hittar jag Facebookgruppen?

BF 2 december och boende i Kristianstad. Var i Skåne finns de fler blivande mammor?
  • fantasy06
    petronellla skrev 2015-04-12 16:26:54 följande:

BF 2 december och boende i Kristianstad. Var i Skåne finns de fler blivande mammor?

Jag bor med i Kristianstad :) bf enligt uträkningar 7/12.
  • petronellla

[quote=75148626][quote-nick]fantasy06 skrev 2015-04-12 16:40:15 följande:[/quote-nick]

Jag bor med i Kristianstad :) bf enligt uträkningar 7/12.

[/V

Vad roligt, är ganska nyinflyttad i stan så inte så många i min omgivning som är föräldrar att prata med

• TessOphira

Hej alla. Beräknad 22/12 med ett litet IVF-mirakel. Försökt i 2 år utan resultat och detta blir mitt första barn. 

There is a unique pain that comes from preparing a place in your heart for a child that never comes
  • TessOphira
    miserable skrev 2015-04-12 14:35:12 följande:

BF 17 Dec med ett litet IVF barn :) mitt första plus och många års kämpande :)

Vad roligt! Stort grattis. IVF-barn här med, mitt första efter 2 års försök :D 
    There is a unique pain that comes from preparing a place in your heart for a child that never comes
  • Roxy81

Hoppar in här jag me. Plussade i tisdags. :) Hade mina misstankar då mensen inte kom samt lite illamående till o från. Det va en häftig känsla när man såg de två strecken!

Enligt mina beräkningar e det BF runt 12/12. :)

Svar på tråden BF december 2015 :-)