Inlägg från: Anonym (polly) |Visa alla inlägg
  • Anonym (polly)

Påpeka för överviktiga

Jag är tjej 162 cm. Om jag väger under 80 kilo är jag fullkomligt nöjd med mig själv. Chockar det dig TS att det finns tjocka människor som är nöjda och känner sig snygga och sexiga. Låt alla andra vara och respektera andra människors privatliv.

• Anonym (polly)
    Anton Chigurh skrev 2015-04-02 09:25:23 följande:

Överviktiga vet om att dom är överviktiga.

Överviktiga vill inte påminnas om att dom är överviktiga.

Överviktiga vill inte påminnas om att dom är överviktiga, även om det måhända sker på ett.....humant (?) sätt.

Överviktiga som säger att dom trivs med sin övervikt. Dom ljuger som en anabolstinn häst travar.

Överviktiga är också människor.

Överviktiga  har också känslor.

Jag känner många överviktiga människor. Jag har inte för vana att komma med pekpinnar. Även att jag är expert i ämnet. 

Glad påsk.

MVH...//Anton 

Jag tycker det är konstigt att du vet hur alla överviktiga känner sig. Jag som trodde alla människor var olika. Jag visste inte att alla överviktiga tänkte på samma sätt. Gäller det för smala också? Jag har inget problem med att vara överviktig och har ingen önskan att vara smal på de sätt samhället vill att jag ska se ut. Jag har vägt mellan 60-100 kilo och är 162 cm. Jag är absolut mest nöjd med mig själv när jag är mellan 72-80 kilo.
Svar på tråden Påpeka för överviktiga