• tobbe01

Onanerande barn

Anonym (!) skrev 2015-04-03 08:27:09 följande:
    Att slita sitt eller andras hår när man är arg, tillhör inte heller det normala. Att gå i shorts året om, är inte heller normalt.
  • tobbe01
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 09:50:05 följande:
    Brukar du tala om för dina väninnor att du onanerar? Det är väl mycket som är normalt men som man ändå inte sitter och skyltar med? Det är normalt att peta i näsan, att ha rännskita, att klia sig i brunöga osv men inte tusan berättar man väl det för folk.
  • tobbe01

Såna här trådar med beskrivningar av hur småbarn gör när de onanerar dyker upp då och då och de får mig alltid att må illa. 

• tobbe01
    Anonym (Samma här) skrev 2015-04-03 11:42:15 följande:
    Fast barn gör ju inte det på samma sätt som vuxna. Dom förstår inte vad sex är eller vad det innebär, för dem är det att utforska kroppen och en slags avslappning. Hur skulle du reagera om du själv hade ett barn som gjorde detta? Skulle du må illa då också?
    Jag mår illa för jag kan tänka mig att pedofiler sitter och "mumsar" framför datorn och saliven rinner medan de läser alla onaniskildringar om oskyldiga barn. Men det är vad jag känner, andra bjuder gärna på sina barn. Jag lämnar denna tråd.
Svar på tråden Onanerande barn